VISUL MEU

Am scris 25 de poiezii, printre ele si o poiezie care se numeste;
UN SFANT ROMAN IN TARA SFANTA. Aceasta poiezie este viata SFANTULUI IOAN IACOB pomenit de Biserica Ortodoxa la 5 August. As dori ca, aceasta poiezie sa ajunga un cantec de al lui FUEGO dar nu stiu cum sa dau de dansul. Daca poate cineva sa ma ajuta sa iau legatura cu FUEGO, sa scrie pe blog.

4 Responses to VISUL MEU

  1. Valentin spune:

    Pe Fuego (Paul Surugiu) il poti contacta la:
    – impresariat artistic si programari-0722.410.597
    – 0745.503.350
    tvbucuresti@yahoo.com

    Sursa: http://www.myband.ro/members/18794/

  2. adriana spune:

    de ce nu publici poeziile, sa le citim si noi?

  3. Marius Girada spune:

    Pentru ca, mai am putin de copiat din caiet pe pc si le voi pune pe blog.

  4. Marius Girada spune:

    Imi pare rau dar, tv Bucuresti nu mi-a raspuns la e-mail.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

