VISEZ LA IUBIRE

Nu vreau sa par ca, gandesc gresit, dar chiar daca sunt in carucior, sufletul si mintea viseaza la iubire. Multumesc Lui Dumnezeu ca, nu m-a afectat moral aceasta problema, desi nevoia sufleasca si… exista. Vad persoane sanatoase care toata ziua fac glume pe tema iubire si nu inteleg, de ce. Am incercat sa vorbesc cu fete pe net, dar cand vad ca sunt studente parca ma blochez. Zic in gand ca, fiecare are vitorul in fata.Totusi vad la tv cuplurii in care unul e in carucior. As vrea sa afllu reteta lor.

3 Responses to VISEZ LA IUBIRE

  1. robert spune:

    buna ziua. eu ma numesc robert, 26 ani, si ma lupt cu un problem. nu sunt dotat fizic si nici material,
    din acest motiv fetele ma evita cu desavarsire.
    eu de la 12 ani nu am mai crescut, am ramas tot cu
    dimensiunile alea de prunc… o femeie normala nu m-ar accepta decat pe bani, e vorba de multi bani…
    fetele din ziar, care ofera companie domnilor generosi
    asteapta 100-200 lei, iar eu sunt sarac, nu am.
    am handicapul fizic si mai e si cel material.
    daca exista oameni care inteleg problema, va implor sa ma ajutati, sa am si eu o viata normala.

  2. daxinte spune:

    Pretene eu cred ca……
    Astea ce ai tu nu sunt neajunsuri decat pt o femeie care nu te iubeste.
    Asa ca cauta o fata de calitate

  3. Andra spune:

    Sa te rogi la Dumneeu si la Sfnata Xenia de Petersburg pentru gasirea persoanei iubite. Sfanta Xenia a ajutat in cele mai surprinzatoare situatii. Si la Sfanta Matrona sa va rugati.

    Iubirea nu trebuie cumparata sau confundata cu intimitatea fizica. Nevoia de a fi iubit este normala si tot normal este ca ea sa poata includa si intimitate. Dar, asa cum spunea si daxinte, raspunsul nu e cumparare ci speranta si indrazneala in a iubi si spera.

    As incepe cu niste acatiste.

    Succes!
    Andra-Andreia

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

