NU VREAU SA PARALIZEZ

Ma numesc Bosescu Iuliana Nina am 36 de ani . Sunt din Lugoj jud. Timis si am o problema de sanatate de la care am ajuns sa ma deplasez doar cu ajutorul a doua carje dar nici asa pentru mult timp deoarece exista riscul foarte mare sa raman paralizata. In anul 2004 am fost operata de Hernie de Disc iar in urma unei greseli m-ai precis mi s-a lasat un rest de disc oprit pe canal de la care am mai ajuns sa fiu operata de inca patru ori. Iar una dintre operatii in anul 2007 a fost cu implantare de tija. Iar dupa a 5-a operatie vazand medicul ca starea sanatatii nu se amelioreaza am fost trimisa la Budapesta pentru un consult de specialitate iar in urma acelui consult s-a hotarat ca am nevoie de un implant stimulator la coloana. M-ai precis stimularea maduvei spinarii . Dar acest implant costa 25.000 de euro la Budapesta. In urma consultarilor neurochirurgicale s-a dispus trimirerea mea pentru tratament in strainatate si s-a trimis in 4 tari mai exact: catre ALLGEMEINS KRANKHAUS WIEN (AKH) AUSTRIA 18-20 WAHENGER GURTEL 1090 WIEN TEL:+43.1.404000 FAX:+43.1.404.001212 UNIV KLINIK FUR NEUROCHIRURGIE LEITUNG:UNIV PROF.DR.ENGELBERT KNOSP FAX:0431.40400-4566. Catre:ospedale „S.Maria di Ca’Foncello”Trevso PiazzaOspedale 1 Treviso.Tel:04223221 Neurochirurgia Responsabile Perluigi Longatti.Fax:0039/422322523.cartre:SERVICIUL DE NEUROCHIRIRGIE CHU-CAEN PROF.JEAN MICHEL DERLON,PROFESSEUR DES UNIVERSITES. Fax:(049)0231064599. Catre: CLINICA DE NEUROCHIRURGIE BUDAPEST 1145, AMERIKAI UT. NR.57 ORSZAGOS IDEGSEBESZETI TUDOMANYOS INTEZET.TEL. FAX. (0036) 326-2794. Dar din pacate nu mi s-a aprobat decat la Budapesta iar din cauza ca nu imi vine aprobare si din celelalte 3 tari nu se poate da drumul la dosar de la DSP. jud. Timis de care apartin la Ministerul Sanatatii ptr. aprobare. Iar din pacate in urma ultimului R M N mi s-a descoperit si 3 chisturi radiculare de 5,2cm. si 4cm.la S1,S2,S3.S4 si,L1 situate pe peretele sacului dural in spatele uterului mai exact la radacina nervului sciatic. Iar din aceasta cauza nu ma poate ajuta nici un medic neurochirurg din Romania caci am fost la mai multi medici si din pacate am primit acelasi raspuns ca nu ma pot ajuta. Iar boala care a avansat f f mult de am ajuns sa ma deplasez doar cu ajutorul caruciorului cu rotile deoarece nu mai am stabilitate deloc in ambele picioarte iar nervii de la coloana si picioare mi-au slabit foarte tare. Iar in urma ultimului consult care l-am facut si am avut norocul sa ma vada Profesorul de la Budapesta Veres Robert fiind venit in Romania ptr o operatie la clinica Casa Austria din Timisoara mi-a zis ca pentru aceste chisturi radiculare nu ma poate ajuta nici la Budapesta deoarece inca o interventie ma poate lasa paralizata si nu vrea sa se intample acest lucru caci mi-a zis ca sunt f tanara sa raman paralizata de la acasta varsta. Tot ce poate sa faca ptr. mine este sa vorbeasca la clinica PAGE la granita de langa Austria cu Ungaria ca este acolo un medic, care se ocupa cu chirurgia durerii si dansul ma poate ajuta negresit. Dar ptr. Inceput trebuie sa ma duc la o consultatie. Va rog din suflet daca ma puteti ajuta cumva sa ajung la consultatie. Deoarece am o pensie de boala de 470 ron/luna iar din acesti bani am un credit la Banc Post de platit lunar de 100 ron/luna si am si un copil de 13 ani de crescut si intrtinut si nici sotul care doar el lucreaza si are un salariu de 950 ron/luna nu ma poate ajuta deoarece are credite la 3 banci pe numele lui si nu ne mai ramane bani nici de nevoile personale curente. M-ai precis : mancare intretinere etc. Deoarece imi este f frica sa nu raman paralizata complet.Am fost trimisa sa fac Radio Terapie dar din pacate nu a dat rezultat si am fost internata la Arad la sectia Oncologie .Si cand m-am externat pe biletul de iesire am diagnosticul de Tumoare Maligna la Os si Maduva Spinarii Si din pacate am paralizat de picioare . Dar durerile le mai am inca in spate si mi este frica sa nu paralizez si la burta ca atunci nu o sa nu mai am nici-un simt. Daca doriti sa va trimit actele necesare, sa va dovedesc ca sunt o persoana care intr-adevar are nevoie de ajutor si nu va minte va trimit si rezutatele RMN-urilor scrise care dovedesc intradevar boala pe care o am adica Monopareza Crurala si Simdrom Coada De Cal. Adresa mea de e-mail unde pot fi contactata este : bosescu_iuliana73@yahoo.com iar in speranta ca ma veti ajuta am un cont deschis in lei si unul in euro la ING Bank care sunt urmatoarele: RO14INGB0000999900705461 in lei si RO10INGB0000999901099062 in euro. Eu va multumesc anticipat si sper ca ma veti ajuta iar daca doriti sa ma contactati va dau nr. de tel. 0728271433 .Va multumesc din suflet si astept raspuns pe adresa : Bosescu Iuliana Nina orasul Lugoj Jud. Timis str. Tudor Vladimirescu nr. 71

One Response to NU VREAU SA PARALIZEZ

  1. need relief from sciatica

    Ma numesc Bosescu Iuliana Nina am 36 de ani . Sunt din Lugoj jud. Timis si am o problema de sanatate de la care am ajuns sa ma deplasez doar cu ajutorul a doua carje dar nici asa pentru mult timp deoarece exista riscul foarte mare sa raman paralizata.…

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

