AM SI EU O SANSA

Luna trecuta ma intalnesc cu o vecina de pe strada mea si imi spune ca, a vazut la tv un baiat din Iasi care a facut o operatie anti spastica la Chisinau si sa simte bine. Cand vin in casa, gasesc baiatul pe net si ii scriu. Imi spune ca, a fost la Chisinau prin fundatia IKON din Galati. Nici una, nici doua, scriu si eu la Galati si imi raspunde dandu-mi formularul de inscrire si sa le trimit copie de buletin al meu si ale parintilor, copie dupa certificat de handicap si o iesire din spital pe care le-am scanat si le-am trimis. Si iata ca, Sambata 28 August am fost la Galati unde a venit medicul Marcel Platon de la Clinica Gynesource din Chisinau, un om foarte de treaba. Dupa ce m-a consultat, m-a programat la operatie pe 30 Noiembrie 2010. Operatia este sub-cutanata in punctele spatistice si costa 1850 de euro. Din nefericire nu am aceasta suma si am nevoie de dvs.

Iata contul:

RO 84 BRDE 070SV22901100700 in lei.

Deschis la BRD filiala Dorohoi AGENTIA DIMITRIE POMPEIU

Titular de cont Girada Rodica (mama)

7 Responses to AM SI EU O SANSA

  1. Marius Girada spune:

    Cum se intampla cel mai des, cei ce sunt tot cu necaz, iti sar primii in ajutor. Cea mai veche prietena care are tot un baiat de varsta mea dar cu handicap psihic si vaduva, ma va ajuta cu 1000 de roni. Asemenia gesturi, ma lasa fara cuvinte.

  2. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

  3. […] AM SI EU O SANSA Wed Sep 01, 2010 17:10 pm Luna trecuta ma intalnesc cu o vecina de pe strada mea si imi spune ca, a vazut la tv un baiat din Iasi care a facut o operatie anti spastica la Chisinau si sa simte bine. Cand vin in casa, gasesc baiatul pe net si ii scriu. Imi spune ca, a fost la Chisinau prin […] […]

  4. adriana spune:

    Marius, ai reusit sa strangi totoi banii pentru operatie? Doresc sa postez si pe blogul meu cazul tau. Doamne, ajuta!

  5. adriana spune:

    scuze..am vrut sa scriu: „toti banii”

  6. stoican mihaela spune:

    Buna Marius, si eu merg cu baietelul pe 1 decembrie la Chisinau, la operatie si vreau saptamana asta sa-ti trimit in cont 100 de euro, pentru ca noi am primit in plus, sper sa-ti fie de folos.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

