VREAU SA FAC UN PAS SPRE NORMALITATE

Din cauza mentalitatii vis-a-vis de dizabilitatea mea, nu am mers la scoala, iar acum vad ca am gresit.
Am aflat de la o prietena, pe nume Andreea Ivan, ca printr-un proiect online al Fundatiei Motivition, anul trecut a inceput scoala online, la distanta [primind teme si raspunzand prin e-mail], absolvind astfel primele 4 clase.
Am scris si eu Fundatiei Motivition si mi-a raspuns ca pot beneficia de legea 448 din 2006, de invatamant la domiciliu. As fi incercat de mult asa ceva, insa eu nu pot sa scriu decat la PC folosindu-ma de varful nasului si am tulburari de limbaj. Consider ca prezenta unui cadru didactic la domiciliu – in cazul in care ar accepta cineva – nu m-ar ajuta prea mult.
Insa, afland cum a invatat Andreea Ivan, imi doresc sa incerc si eu! Cunoaste cineva un proiect similar al carui beneficiar sa fiu si eu?

Cu multumiri,
Marius Girada

4 Responses to VREAU SA FAC UN PAS SPRE NORMALITATE

  1. […] VREAU SA FAC UN PAS SPRE NORMALITATE Wed Sep 29, 2010 14:53 pm Din cauza mentalitatii vis-a-vis de dizabilitatea mea, nu am mers la scoala, iar acum vad ca am gresit. Am aflat de la o prietena, pe nume Andreea Ivan, ca printr-un proiect online al Fundatiei Motivition, anul trecut a inceput scoala online, la distanta [primind teme si raspunzand prin e-mail], absolvind astfel primele 4 clase. Am […] […]

  2. Zamfir spune:

    După câte ştiu, există şi programe de computer care interacţionează prin vorbire în loc de tastatură. Sau, dacă asistentul tău este priceput. Cunosc pe cineva, cam în situaţia ta, care joacă şah (şi mă bate!) mutând prin mâna asistentului.
    Să ai mâine parte de o zi mai bună!

  3. Marius Girada spune:

    Va multumesc pentru sfat, insa nu mi-ar folosi acest program, caci am tulburari de llimbaj. Si eu joc sah, dar singur cu mousul.

  4. stoican mihaela spune:

    Buna Marius, as vrea sa-ti spun ca intradevar persoanele cu dizabilitati beneficiaza de invatamant la domiciliu, respectiv 4 ore pe saptamana, atat face baietelul meu.
    Eu am reusit acest invatamant, in urma unui memoriu la ministerul invatamantului, unde am atasat documentele medicale si astfel am rezolvat problema.
    Si sa stii ca in urma interventiei de la chisinau se poate indrepta si problema cu vorbitul, am vorbit eu cu o mamica.
    Succes .

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

