STATUL IN LOC SA NE AJUTE ISI BATE JOC DE NOI

Suna frumos toate planurile dintr-un birou bine incalzit de a evalua certificatele de handicap, dar in realitate se vede in clipul de mai jos.

La mica mea cultura am cateva intrebari;

1 Stie cineva din cei ce ne cheama la comisie si ce sacrifici facem pentru a merge la comisie?

2 Pe cine intereseaza cu ce probleme ma confrunt zilnic si ce as avea nevoie ca sa-mi usureze viata?

3 Daca am fost la comisie cu boala mea vizibila, de ce mi-a trebuit internare de o zi, unde am pierdut timp si 36 de lei din venitul meu de 293 de lei.

4 La cata lume era la comisie, daca luam vreo gripa a cui era raspunderea?

One Response to STATUL IN LOC SA NE AJUTE ISI BATE JOC DE NOI

  1. ovidiu spune:

    Să te întreb eu una:
    De ce cheamă la comisie oameni cu amputații sau boli nevindecabile? Oare omului ala i-a crescut mâna sau piciorul la loc sau ei sunt atât de proști încât cred asta?

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

