UN NOU SUCCES

Imi place sa ascult radio TRINITAS si in perioada 28 Martie 10 Aprilie, a fost la radio o campanie interactiva numita; DE CE SUNTEM ORTODOCSI si pe parcursul unei zile erau mai multe emisiuni cu aceeasi tema. Intr-o zi am auzit ca este tema; ATITUDINEA IN FATA SUFERINTEI si m-am hotarat sa scriu cum Dumnezeu m-a ajutat sa depasesc suferinta. Am simtit in vocea preotului din studioul de la Iasi o emotie. Am atasat la e-mail cartea mea de poezii, o carte religioasa si o rugaciune de pocainta la care lucrez. Parintele pe langa felicitari a zis ca este pacat ca n-am reusit sa merg la scoala. Bucuria a fost enorma ca am putut comunica cu cineva important.

2 Responses to UN NOU SUCCES

  1. zoltybogata spune:

    Sarbatoarea Sfanta a Invierii Domnului sa reverse asupra voastra sanatate, belsug si bucurii, iar Lumina din Noaptea Sfanta sa va ridice sufletele spre noi trepte spirituale si sa va calauzeasca pasii pe drumul vietii.Fie ca Lumina invierii Domnului sa va calauzeasca pretutindeni.Va doresc un Paste fericit si binecuvantat tuturor!

  2. Marius Girada spune:

    Muitumesc pentru urari si sa ai parte de tot ce e mai frumos in lume.
    LA MULTI ANI

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

