IN TABARA LA CALIMANESTI

In perioada 21-27 August, am fost in prima tabara ca elev la Calimanesti in judetul Valcea. Tabara a fost organizata de ARTED in parteneriat cu Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi pentru elevi cu dizabilitati.

Statiunea este frumoasa fiind in zona de munte situata pe valea Oltului.

Eu nu prea am mers in statiuni, insa aici mi-a placut mult zona.

O cladire cu arhitectura deosebita, este hotelul central din calimanesti

Tabara a avut 7 ateliere de lucru; desen, sanatate, teatru, arta fotografica, sport, stiintele naturii si dans. La aceste ateliere am invatat lucruri interesante, cum ar fi; La sanatate despre igiena si sanatate, la arta fotografica cum se face desenul animat si la stiintele naturii despe protejarea naturi.

In tabara am cunoscut oameni deosebiti cu care am legat prietenii.

Multumesc Lui Dumnezeu si organizatorilor acestei tabere, ca am petrecut clipe unice.

3 Responses to IN TABARA LA CALIMANESTI

  1. zoltybogata spune:

    Mă bucur că ai reuşit să mergi într-o tabără, ştiu cum este. Multă sănătate

  2. Viorel spune:

    Marius, ai redat succint, dar atat de expresiv, experienta traita de tine in tabara CESPeT, incat nu pot decat sa te felicit! Aceasta latura a personalitatii tale demonstreaza sensibilitati spirituale proprii doar sufletelor alese.
    Cu aleasa pretuire,
    Viorel B.

  3. Marius Girada spune:

    Cuvintele dvs d-nule Bolohan ma emotioneaza si imi da sentimentul ca am castigat un umar de nadejde cum rar se gaseste astazi. O colaborare cu dvs, imi da speranta si putere sa merg inainte.

    Cu toata stima, Marius.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

