LA CENTRUL DE RECUPERARE FELIX

In perioda 26 Septembrie 10 Octombrie, am fost la Centrul de Recuperare din statiunea Baile Felix judetul Bihor.
Un obectiv turistic aparte din Baile Felix, il constituie parcul cu Nuferi fiind unicat in lume.

La Centrul timp de 14 zile am facut recuperare constand in kinetoterapie, mesaj si diferite bai, statiunea fiind renumita pentru apa termala din zona.

Din pacate, accidentele rutiere aduc mult tineret in scaunul cu rotile. Cat am stat in Centrul, doar un singur baiat mai era cu probleme de la nastere, restul accidente rutiere, accidente vasculare si alte diferite accidente.

Mi-a placut bazinul din curtea Centrului unde am facut cate o ora de inot ceia ce nu prea am avut ocazia sa fac.

Am legat prietenii cu tinerii care faceau recuperare si daca intr-o zi nu ne intalneam toti, ne intrebam ce-o face cel ce lipseste.

Dupa 21 de ani am retrait exeperenta intr-un Centru de Recuperare, cand de fiecare data am ramas cu amintiri placute.

One Response to LA CENTRUL DE RECUPERARE FELIX

  1. ViorelB spune:

    Felicitari Marius pentru modul in care exprimi experientele prin care ai trecut si pentru promptitudinea cu care ni le aduci la cunostinta!
    Cu pretuire,
    ViorelB

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

