FAMILIA DE LA BOTOSANI

Nu am exagerat deloc cand am pus acest titLu pentru ca asa simt. Acest proiect este gandit sa ne simtim intr-o familie. Aici orele de curs sunt lejere intr-un permanent dialog profesor, elev.

Cei mici intra cu staful in lumea jocurilor distractive.

Dintre toate activitatile, gimnastica mi-a placut in mod deosebit, nu atat prin lucrul [ caci nu era cum la atatia copii ] cat prin dialogul purtat cu d-nul Paul kinetoterapeutul. Nimeni nu m-a avertizat cata de grava este situatia daca nu fac gimnastica cum mi-a spus d-nul Paul ca deja umarul drept imi este blocat.

Am reusit sa port un dialog de doua ore cu d-na Tincu fiind psiolog unde am reusit sa ma descarc sufleteste.

Logopedia este una dintre terapiele indragite de mine si cu d-na logoped este o placere sa lucrezi.

Int-un cuvant pentru nmine aceste cursuri sunt foarte bune si utile.

One Response to FAMILIA DE LA BOTOSANI

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

