AM VARSAT O LACRIMA

A doua zi de Pasti in anul 2010 primesc un e-mail de la Andra Petrariu din Botosani studenta la jurnalism ca doreste sa-mi ia un interviu afland gasind pe youtube un interviu de la Asociatia IHTIS in care spun ca scriu cu nasul. Am acceptat inerviul si dupa cateva zile a venit sa ne cunoastem. A fost o intalnire de doua ore placuta ca si cum as fi stat cu un vechi prieten depanand amintiri. Dupa intalnire am asteptat sa vad articolul dar nu l-am primit. Zilile trecute uitandu-ma printre e-mailurile pastrate am dat si de dialogul cu dansa si ii scriu sa vad ce mai face. Ieri cand verfica e-mmailul, gasesc acest emotionant articol despre mine. LEBEDA CANTA IMNUL VIETII Cu lacrimi de emotie am reusit sa citesc aricolul pentru care ii multumesc atat ei cat si celor de la OPINIA STUDENTIASCA din Iasi.

4 Responses to AM VARSAT O LACRIMA

  1. ViorelB spune:

    Foarte inspirata autoarea, este un reportaj scris cu profesionalism si te descrie pe tine si pe mama ta exact asa cum sunteti:DEOSEBITI!
    Voi incerca sa obtin de la redactie un exemplar tiparit (daca cumva au arhiva) pe care sa ti-l trimit.
    Pentru ca mai este putin timp pana la finalul anului 2011 iti urez tie si familiei tale, de pe acum, „CRACIUN FERICIT” si „LA MULTI ANI 2012”!

  2. Marius Girada spune:

    Dovediti inca odata valoarea dvs sufleteasca si ca imi sunteti un prieten adevarat. Am castigat mult de la prima tabara ca si elev, dar cel mai de pret castig, este prieteniea dvs pentru care va pretuiesc.

    Cu siguranta Pruncul Sfant va gasi loc sa se nasca in casa dvs si sa va aduca sanatate si mantuire.

    LA MULTI ANI.

  3. ViorelB spune:

    Multumesc Marius! Lectia de viata eu am primit-o de la tine si de la mama ta si pentru asta am toate motivele sa va fiu recunoscator!
    Cu dedicatie pentru tine: http://www.youtube.com/watch?v=7woGYHE829s

  4. Marius Girada spune:

    Multumesc pentru tot.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

