PRIETENUL MEU ZOLTY AR NEVOIE DE DVS

De vreo două săptămîni am dureri foarte mari la şezut. La început am crezut că iar de schimbă vremea şi poate de aia mă doare şi ce e ciudat nu ma mai durut aşa de tare niciodată, am impresia că îmi ies oasele afară şi este foarte dureros, cînd mă plimb cu căruciorul şi cum este drumul mai rău pe la noi parcă nu mă mai doare aşa de tare, dar nici nu pot merge continu toată ziua cu nu mă ţin bateriile chiar aşa de mult. Am o perină sub mine din ceva lînă şi nu e aşa tare, am schimbat-o nu o perină cu silicon, dar şi cu asta mă doare, acum am o perină din burete şi mă doare la fel. Burete chiar nu e bun pentru aşa ceva dar încerc. Mi-a zis un prieten că are o perină cu aer şi e foarte mulţumit de ea. Am căutat pe net şi am găsit, dar e prea exagerat de scumpă şi nu am aceşti bani 1.435 ron. Fără această perină risc să fac escară şi sînt terminat. Vă rog ajutaţi-mă să nu ajung în această situaţie grea, dacă ştiţi pe cine-va care are o astfel de pernă, aş putea să-i dau şi o sumă mică de bani 10-15% din valoarea lui că am foarte mare nevoie de aşa ceva s-au cineva care mă mă poate ajuta cu o sponsorizare să pot cumpăra perna. Multă sănătate

Articol preluat de AICI

One Response to PRIETENUL MEU ZOLTY AR NEVOIE DE DVS

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

