ASTAZI E ALBA MAINE E NEAGRA

Daca Sambata am postat pe blog despre inceperea clasei a V a, aseara am primit de la prrofesoara mea, vestea ca decizia luata de comisia de la Botosani de a invata la Scoala Ion Pilat din Dorohoi este gresita, caci am peste 30 de ani. Asta dupa ce am lucrat doua saptamani la testele initiale. Am sunat la Botosani si mi-a confirmat decizia asiguradu-ma ca se va gasi o solutie pentru mine. Astept si eu o decizie definitiva.

One Response to ASTAZI E ALBA MAINE E NEAGRA

  1. Viorel spune:

    Marius, sunt convins ca se va gasi o solutie pentru tine…din pacate societatea de azi este, acolo unde nu ar trebui, extrem de riguroasa in „respectarea legii” in timp ce intr-o multime de alte situatii se face ca nu observa abuzurile! Eu stiu ca invatarea este un proces continuu, pe parcursul intregii vieti si atunci ma intreb de ce, in cazul tau cu totul special, se invoca o prevedere dintr-o lege care nici intr-un caz nu a avut in vedere asemenea stari de fapt particulare si nici minime principii umanitare si de morala!
    Asa ca „vreau sa lupt”, in acest caz, transforma-l in „ma lupt” pentru dreptul meu de a invata!
    Mult succes si sanatate iti doresc!

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

