NU MAI POT SCRIE CU NASUL

Pe la jumătatea lunii Decembrie mi-a apărut ca o pânză de păianjen pe obrazul stâng cu dureri. După câteva zile, acea senzatie de pânză a dispărut şi durerile au devenit groazice în diferite puncte pe partea stângă a capului încât trăiam cu calmante. Zilele trecute am fost la Iaşi la un control şi am făcut o radiorafie la coloana cervicală şi la rezultat a ieşit că este răsucită. Seara m-am uitat cu fratele meu pe net dar n-am găsit nici un sistem adaptabil pentru mine. După revoluţie am avut un joc TV cu manete şi legam o manetă pe o tablă de remi, punând-o sub picioare jucam multe jocuri cu mâna stângă. M-am gândit că o astfel de manetă în loc de mouse împreună cu o tastură virtuală m-ar ajuta să folosesc PC-ul. Cine poate să mă ajute cu o astfel de adaptare sau are altă soluţie, îl rog să mă conctacteze.

5 Responses to NU MAI POT SCRIE CU NASUL

  1. Emanuel spune:

    Esti puternic prietene, te-am vazut azi-dimineata la stiri! Nimic nu te poate opri din drumul tau spre succes!

  2. Silvia spune:

    Buna Marius
    Ca esti un luptator si un bun exemplu pentru cei care au de invatat, o stii si tu. Te admir si eu cred ca vei reusi pentru ca vrei si nu te dai batut.
    Daca pot sa te ajut la lectii te ajut cu mare placere.

  3. Silvia spune:

    Marius, intreband si eu, am aflat despre Sistemele cu dictare. Nu stiu ce sunt, Poate ca alte persoane o sa iti aduca informatii despre dispzitiv.

  4. Anghel-Cioclu spune:

    MARIUS, SUNTEM LANGA TINE SI NE RUGAM PENTRU TINE! FAM ANGHEL! ID NOSTRU ESTE cristi_dragutzu88@yahoo.com

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

