AM PRIMIT O SURPRIZA IN SAPTAMANA ALTFEL

In lunile Octombrie si Noiembrie 2011 cand am participat la cursurile scolare din cadrul proiectului CESPET am cunoscut-o pe domnisoara psiholog Sanzaiana Ailenei.

DSCN5649

In luna Februarie anul acesta am primit un telefon de la domnisoara psiholog in care m-a intrebat daca vreau sa particip in cadrul SAPTAMANII ALTFEL la un proiect pilot organizat de elevii de la Scoala Gimnaziala Octav Bancila din comuna Corni acolo unde dumnneaei activeaza si al carui beneficiar sa fiu eu.

DSCN5662

Prima parte a idei mi-a placut, aceia sa particip la actiune, dar cu greu am acceptat sa fiu eu beneficiarul actiunii.

DSCN5671

Datorita conditiilor meteo nu am putut participa la actiune.

DSCN5683

Si iata ca Vineri 5 Aprilie a venit domnisoara Ailenei impreuna cu trei parinti in vizita la mine.

DSCN5687

Printre darurile stranse de la copii, unul m-a emotionat pround. O sticluta de 250 grame pictata si in interior erau bagate cu grija mesaje de apreciere si incurajare.

DSCN5691

Toate produsele s-au valorificat pentru mine.

DSCN5695

Emotiile au fost profunde din partea tuturor.

DSCN5696

Aceasta actiune imi da putere si curaj sa merg mai departe.

DSCN5699

Multumesc tuturor pentru aceasta surpriza.

DSCN5699

Imi doresc ca la viitoare actiune sa particip si eu pentru alt copil cu probleme.

DSCN5701

2 Responses to AM PRIMIT O SURPRIZA IN SAPTAMANA ALTFEL

  1. Viorel spune:

    Doamna psiholog Sanziana AILENEI a demonstrat ca isi intelege menirea si a initiat o activitate pentru care merita toate aprecierile… iar tu, Marius, esti acelasi sufletist, gata oricand sa faca fapte bune si sa aiba ganduri crestine pentru toti semenii…

  2. Sinziana spune:

    Meriti pe deplin toate acestea si inca multe altele, Marius. Ceea ce am incercat noi sa facem a fost sa-ti aratam ca te apreciem si ca te sprijinim in eforturile tale de dezvoltare continua. Esti un tip minunat si a fost o reala placere sa facem toata acestea pentru tine. Ma bucur de asemenea ca am putut mobiliza copiii, parintii si cadrele didactice. Cu siguranta cu totii am avut ce invata din toate acestea si pentru ca actiunea a avut un succes mai mare decat ma asteptam, o sa repetam figura peste o luna-doua si-o sa mai aducem zambete si emotii pozitive si in vietile altor semeni care asteapta un sprijin. A fost un schimb de lectii pretios si sper sa mai avem ocazia sa colaboram. Iti dorim multa sanatate si succes in tot ceea ce faci! Toate cele bune intregii tale familii!

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

