IN STATIUNE LA VATRA DORNEI

Am fost in statiune la Vatra Dornei unul din numeroasele locuri minunatate din Romania.

Picture 003

Prin statiune trece raul Bistrita

Picture 005

Aici este un mare parc unde m-am plimbat singur cu carutul electric pe care nu vroiam sa-l iau, dar tata a insitat sa-l iau stiind de acest parc si totodata pastrand secret despre acesta.

Picture 008

In acest parc mi-am facut multi prieteni chiar din Dorohoi pe care nu-i cunoasteam.

Picture 017

Cu ceva timp in urma am vorbit pe reteaua Netlog cu doamna Aurica Ieremia avand profil de Italia fiind la copii, ea locind de fapt in Suceava. Intr-o zi ne intalnim in fata hotelului si dumneaei ma recunoaste. Din acel moment am legat o frummoasa prietenie

Picture 025

Zona este un colt de Rai in care m-as muta imediat.

Picture 028

3 Responses to IN STATIUNE LA VATRA DORNEI

  1. ai copiat de undeva articolul sau e scris de tine?

  2. ieremieaurica spune:

    si noi n-am bucurat ca am avut ocazea sa ne intanlim personal cu tine .A fost foarte frumos in statiune la Vatra Dornei Multa sanatate tie si la parinti tai

  3. Marius Girada spune:

    Am fost eu in statiune la Vatra Dornei si am postat cum am petrecut.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

