IATA CUM GANDIM IN SECOLUL XXI

Astazi am iesit la prima ora la aer si blocul unde locuiesc este ultimul de pe aleea Marului si m-am dus pana in capatul aleei care duce pe valea Tiganului caci mi-a spus mama ca a inceput sa paveze de jos dar nu se vede. In drum ma intalnesc cu doi domni pe care nu-i cunosc venind din sens invers auzind cum vorbeau intre ei: ,,Gireada isotitorul lui cum l-a lasat singur sa se duca pe scari la vale? Eu m-am facut ca ma intorc dupa ei pana s-au indepartat apoi mi-am continuat drumul. Vin inapoi si trece o doamna veche cunostinta, ne salutam si schimbam doua vorbe. ( eu vorbeam mai tare si cu spasme ) Mai incolo un domn cu caruta si dupa ce pleaca doamna, vine si imi da 50 de bani. Ii spun tatei despre cei doi domni, dar el imi spune sa stau linistit caci multi l-au oprit avertizandu-l ca merg spre vale. Oare cand vom fi vazuti noi cei in scaun cu rotile ca niste oameni normali?

4 Responses to IATA CUM GANDIM IN SECOLUL XXI

  1. Viorel spune:

    Marius, oamenii exprima un fel de ingrijorare, aparent fireasca, nu este cazul sa interpretezi in nota negativa tot ceea ce auzi. Faptul ca maine te vor vedea intreg si nevatamat le va intari convingerea ca te descurci si singur, uneori chiar mai bine decat multi alti oameni…

  2. anamaria spune:

    Marius,tu nu esti un om normal pt ca iesi din randul normalului tocmai prin curajul tau,prin inteligenta ta, prin superioritatea pe care ti-ai castigat-o in toti acesti ani. Faptul ca ei nu gandesc denota ignoranta lor in ceea ce priveste problema ta. Am tot respectul pt tine si cei ce iti sunt alaturi.Te imbratisez!

  3. Marius Girada spune:

    Nu asta e problema de grija, ci nu se face diferenta intre handicapul fizic si psihic. Din acest motiv nu ne putem integra in societate

  4. Marius Girada spune:

    Multumesc Ana Maria. Doamne ajuta.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

