AJUTOR PENTRU O FETITA

Am primit pe e-mail textul de mai jos:

Am nevoie de ajutor, in adevaratul sens al cuvantului. In comuna Tatarani, sat Caprioru, judetul Dambovita, este o fetita de 16 ani, Cocosila Florina Gabriela, care sufera de o afectiune la picior, asa incat merge in carje. Face naveta zilnic la Targoviste pentru a se duce la scoala, urcandu-se in autobuz cu ajutorul carjelor si a oamenilor din jur. Daca ploua sau ninge nu poate sa plece. Pentru a se vindeca ii trebuie o proteza care costa cca. 10000 euro, iar operatia in sine… cine mai stie!!! S-au strans cu ajutorul bisericilor aproximativ 10000 lei. Asadar mai este mult pana departe. Cu fiecare suma stransa pana acum, fetita plange si se roaga sa poata fi si ea un om normal. Isi doreste sa invete, pentru a-si face un rost in viata, pentru ca stie ca nu are de unde sa primeasca vreun ajutor. Am incercat s-o ajut cat am putut: am scris la PROTV, la RTV, la anumite fundatii si la Patriarhie. Protv mi-a spus ca sunt foarte multe cazuri in asteptare, asa ca m-a pus pe lista. Doar Patriarhia, i-a oferit 1000 lei. Asadar, va rog din suflet, sa o ajutati, sa ma ajutati s-o ajut, pentru ca mi-am luat acest angajament fata de acest copil, nestiind cat este de greu sa razbesti la televiziuni si fundatii. Daca este cineva care poate face ceva pentru acest copil, va rog inca o data sa nu dati inapoi. Sper ca prin acest mesaj sa va sensibilizez pe voi, prietenii mei virtuali si nu numai. Va rog din suflet sa luati in considerare acest mesaj, cu rugamintea de a veni si verifica la fata locului. Familia acestei copile nu are posibilitati financiare, asa incat trebuie ajutata.

Iata contul:

COCOSILA FLORINA GABRIELA.

RO19BTRLRONCRT0200249801,

Banca Ttransilvania.

Titular de cont:

Cocosila Vasilica, mama acestei tinere.

Tel 0245732204 sau 0728331083

Multumesc.

Semneaza:

Loreta Mateescu

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

