AM PAVAT CURTEA MEA

După ce mi-am luat un credit pe 30 de ani, am reușit să-mi ridic o căsuță într-o zonă rezidentială de lângă București. Toate bune și frumoase până în momentul când a căzut prima ploaie și curtea mi s-a umplut de noroi. Într-o seară stând cu soția la cină, ne-am hotărât să mai facem un efort finaciar și să ne pavăm curtea. După ce am terminat cina, am intrat pe internet și am găsit firma de pavele Europav pe care am contactat-o a doua zi. Povestind problemea mea cu reprezentanții firmei Europav și spunând câți metri pătrați îmi trebuie, am ajuns la concluzia că soluția rezolvării problemei mele ar fi achiziționarea pavelelor de culoare roșie pe care le-am si comandat.

După câteva zile au venit reprezentanții firmei cu pavele și mi le-au descărcat în curte. După ce s-au odihnit puțin și le-am oferit o mică gustare și o cafeluță, băieții s-au apucat de treabă. Au început cu curățarea terenului, după care au pus un strat gros de nisip fin și au început să aseze pavelele una câte una.

Nu mi-am putut imagina că poate să meargă așa de repede, căci în mai puțin de trei ore au pavat curtea mea. Acum curtea mea are o altă față, o față modernă pe care o visam din copilărie, până și muncitorilor le-a plăcut cum a ieșit. A doua zi trece pe la mine cel mai bun prieten al meu Mihai Neagu care de cum a intrat în curte a rămas uimit cum s-a schimbat fața acesteia, el având aceeași problemă în curtea sa.  După ce i-am povestit cum am găsit firma Europav și ce prețuri avantajoase au, Mihai m-a rugat să-l pun în legătură cu aceasta firmă. A doua zi întâlnidu-ne la birou, mi-a spus că mergând acasă și discutând cu familia, s-a hotărât și el să comande pavele de la Europav. După o săptămână mă cheamă să-i văd curtea care arată superb, și totodată prin felul cum  arată curțile noastre, poromovăm firma Europav.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

