ȚINUTA OBLIGATORIE

Ca și cadru didactic cu o vechime de patruzeci de ani în învățământ, cu mare durere observ zi de zi cum s-a pierdut respectul pentru școală și respectul pentru cadrele didactice. Așa mi-a venit ideea să propun în consiliu profesoral ca în școala noastră să revină ca în vremurile frumoase o ținută obligatorie. Toate bune și frumoase, numai că la ședința cu părintii aceștia au ridicat problema financiară. Atunci ne-am hotărât să căutăm cel puțin un sponsor pentru uniforme și așa am dat anunț în presa locală pentru găsirea sponsorilor care au apărut imediat. A  urmat apoi găsirea firmelor care să ne asigure vestimentația necesară, pentru că acesta se compune din mai multe piese cum ar fi: cămașă, sacou și pantalon la băieți și pentru fete fustițe. Am ajuns și la ce purtăm la gât și ca să fie la fel pentru fete și băieți ne-am gândit la papioane. Așa am găsit pe internet firma papioane.eu care am și contactat-o.

papion_negru_0475-800x550

Firma Papioane.eu când a auzit câ vrem să luăm trei sute de papioane ne-a lăsat 20% care ne-a prins foarte bine. După câteva zile am primit papioanele, precum și celelalte uniforme, și chiar ne-a surprins bucuria elevilor când le-a primit, mai ales papioanele.

papion_negru_0633-800x550

Încetul încetul vestea s-a răspândit în tot orașul, și colegii de la alte școlii chiar și directori mă căutau să le spun secretul succesului meu. Succesul vine atunci când iți dorești să faci ceva frumos chiar dacă sursele finaciare lipsesc, important să lupți pentru un vis. Un papion chiar dacă este atât de mic, dacă îl porți arată că ești o persoană care iți place să fii demn într-o ținută elegantă. Aud mereu că anumit obiect sau obicei nu mai este la modă în ziua de astăzi, eu spun că atâta timp cât arată eleganță și bun gust merge chiar și astăzi, pentru că strămoșii care purtau papion iubeau eleganța, de asta și noi trebuie să-l purtăm cu deminitate.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

