NUMAI UN FOTOGRAF PROFESIONIST FACE FOTOGRAFIE DE CALITATE

Acum în era tehnologiei și fotografia a devenit ceva ce păstrează imaginea reală pentru o amintire frumoasă, dar nu-i suficient ca aparatura să fie modernă ci și omul care lucrează cu aceste aparate trebuie să fie un profesionist. Un astfel profesionist este Cristian Neacșa din București care stăpânește foarte bine această meserie.

10378087_666155273467624_4094905877584215174_n

Acum o să vă povestesc o situație în care am văzut profesionalismul domnului Neacșa.

Cel mai bun prieten al meu Bogdan Pană care urma să se căsătorească și așa am căutat împreună sală, muzică etc, și ajugând la momentul în care să găsim fotograful ca să imortalizeze momentele frumoase și să ne rămână amintiri frumoase toată viața. Am căutat noi tot orașul dar n-am gâsit ceva ca să ne placă la calitate și la preț, așa că ne-a rămas ultima variantă și anume internetul. Într-o seară m-am dus la Bogdan și intrând pe internet l-am găsit pe domnul Neacșa, și după ce i-am  cercetat blogul am văzut că este un profesionist al fotografiei și l-am contactat. Așa am aflat că lucrează cu aparatură de ultimă generație la niște prețuri rezonabile. După o oră de analiză cu familia l-am contactat din nou pe domnul Neacșa spunându-i să ne trimită contractul ca să-l angajăm fotograf la nunta lui Bogdan și după câteva zile am primit contractul în plic pe care l-a semnat și l-a trimis înapoi. Cu o zi înainte de nuntă, domnul Neacșa a sosit la Bogdan și împreună cu Laura mireasa lui a plecat în cel mai frumos parc din oraș unde au făcut o minunată ședință foto. A doua zi a început toată sărbătoarea căsătoriei așa cum este tradița la români cu gătirea miresei. Domnul Neacșa a surprins fiecare moment așa cum numai dumnealui știe, la fel și la Biserică. Seara la sală domnul Neacșa a avut cea mai grea misiune unde s-a descurcat foarte bine. După cele ce le-am văzut pot spune că domnul Neacșa este un profesionist al fotografiei.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

