E ISTEȚ UN BUN AJUTOR

Ca orice părinte am ajuns să retrăiesc clasele primare cu note de 10 dar și cu plânsete că este greu. Fiind în aceeași situație, toți părinții ne-am împrietenit întâlnidu-ne în fiecare Duminică în parcul din cartierul nostrul și discutând problemele prichindeilor noștri. Într-o Duminică vorbind noi așa unul dintre părinți spune: Șttți site-ul e-isteț.ro? Pe mine mă ajută mult spune părintele respectiv, acum copilul meu înțelege mai bine temele de când cu teste gratuite demo. Curios din fire, vin acasă și intru pe acest site, după ce îl cercetez bine îmi chem copilul și îi pun câteva întrebări de pe acesta, la care îmi răspunde cât ai zice pește.

familia

A doua zi mergând la școală și discutând cu doamna învățătoare am înțeles împreună că tematica școlară este prea întortocheată și este greu înțeleasă de copii. Atunci doamna învățătoare a început să se documenteze de pe e-isteț.ro și să adapteze temele după acesta. Treptat, treptat copiii au început să fie mai relaxați și mai receptivi la teme, având rezultate din ce în ce mai bune la învățătură. De ceva timp datorită temelor mai lejere, fiecare copil din această clasă și-a descoperit câte o pasiune frumoasă, al meu pictând și chiar l-am înscris la un concurs județean de pictură la care am mari emoții și îi țin strâns pumnii. Acum ne întâlnim Duminica în parc doar să ne relaxăm și să povestim reușitele copiilor noștrii. În ziua de azi internetul face parte din viața noastră așa încât trebuie să ne documentăm de pe acesta și în privința temelor școlare. Intr-o zi merg cu copilul la bunicii mei, atunci bunicul îl întreabă pe copil dacă-i place și se descurcă la școală, așa am avut prilejul să-i povestesc de tehnologia modernă și cum ne-a salvat e-isteț.ro din impas. Atunci bunicul a rămas surprins de cum a evoluat lumea, față de cum a învățat dumnealui la lumina lumnării.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

