AM REUȘIT SĂ FAC ECONOMII

Ca și director de spital mă confrunt cu marea problemă a banilor pe care îi primesc puțini pentru orice activitate. Este o crimă să fac economie de la medicamente sau să le aleg pe cele ieftine și cu rezultate reduse. Așa am convocat o sedință cu toți medicii din spital ca să vedem de unde putem face economii, atunci unul dintre medici a sugerat să schimbăm toate becurile cu cele economice. După sedință m-am dus în biroul meu și intrând pe internet am găsit site-ul magicled care mi-a atras atenția cu prețuri avantajoase și cu oferta reducere de 50% la produsele de top.

bec-led-7w-e27-alb-neutru-1-600x600

A doua zi după raportul de gardă le-am spus colegilor mei ce am găsit și aceștia au fost deacord să le achiziționăm. Tot în aceeași zi am comandat 400 de becuri pe care le-am primit în câteva zile, și după ce le-am pus am cunoscut din prima lună economii semnicative în buget care mi-au permis să mă orientez spre produse sanitare de calitate superioară. Atunci când am raportat la Casa județeană a Asigurărilor de Sănătate factura de energie electrică, domnul director m-a privit cu admirație și totodată întrebându-mă cum am reușit să fac așa economie față de luna precedentă, atunci i-am povestit în auzul celorlalți directori de spitale din județ cum am schimbat becurile din tot spitalul cu cele de la Magicled și toți le-au schimbat. Într-o zi mă oprește pe culoar un  pacient și mă întreabă dacă are voie să-și pună la mic aparatul de radio pentru că așa se relaxează, căci infermiera nu la lăsat, atunci i-am spus să asculte fără probleme și totodată le-am spus și la fete să nu mai interzică paciențiior nici un fel de aparat electric, pentru că am luat becuri economice de la Magicled nu mai trebuie să facem economie la curent. După câteva zile la o sedință tot personalul m-a rugat să mai fac o comandă de becuri economice de la Magicled, dar de data acesta pentru ei, pe care i-am servit cu mare plăcere.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

