AM VIZITAT PARISUL

De mic copil mi-am dorit să vizitez Parisul, să văd cultura franceză cu vestitele ei Catedrale. Într-o seară vine la noi cel mai bun prieten Ioan Popescu (știind cât de tare îmi doresc să văd Parisul) și îmi spune că a găsit o ofertă bună spre Paris la Aerolines unde am putea merge împreună. Nici una nici două intru pe site să văd și eu oferta care mi-a plăcut mult. Atunci ne hotărâm să facem comandă de patru bilete ce include cazarea și masa pentru o vacanță de o săptămână.

paris_mare_3-950x297

Iată că a sosit ziua mult așteptată când am plecat la aeroport unde ne-au întâmpinat reprezentanții Aerolines explicându-ne cum trebuie să predăm bagajele pe care le-a și controlat după care am urcat în avion. A fost un zbor plăcut care a durat trei ore în care stewardesele au fost foarte atente oferindu-ne cafea, ceai și un mic supliment. Când am ajuns la  Paris, cineva din companie ne-a condus la hotel unde ne-am cazat. În următoarele zile am vizitat cele mai importante obiective turistice din Paris cum ar fi: Catedrala Notre Dames,  Muzeul Luvru și ne-am plimbat pe Bulevradul Champs-Élysées unde este și Arcul de Triumf pe sub care am trecut.

paris_mare_12-950x297

În această vacanță ne-am întâlnit cu un coleg de facultate care nu l-am văzut din studenție care a venit și el tot cu una dintre cursele Aerolines. După plimbare am cinat cu toții și povestind până târziu în noapte. La întoarcere cei de la hotel ne-au dus cu mașina la aeroport încredințându-ne reprezentanțiilor Aerolines care ne-au îndrumat spre avion. În București ne-a așteptat fratele meu George care ne-a găzduit o noapte împreună cu Ioan și unde am povestit cu un vin franzusesc în față pe care l-am adus, toată vacanța noastră. După câteva zile mă sună fratele meu și îmi spune că și-a luat bilet de la Aerolines pentru o vacanță la Paris pentru care m-am bucurat căci muncește mult în timpul anului și chiar merită o vacanță de vis așa cum am avut noi.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

