MI-AM ILUMINAT CURTEA

Deși acum satul meu are lumină publică, curtea mea era tot întunecată din care priciină anul  trecut am fost călcat de hoți care mi-au luat bunuri de o valoare frumușică. Intr-o seară vine sora mea să vadă ce mai fac, și mă vede negru de supărăre, atunci mă întreabă ce am pățit, îi povestesc că am fost prădat de hoți lăsându-mă fără scule de lucru și multe alte lucruri, atunci ea mă sfătuiește să-mi iau becuri de grădină de la ATAȘ care au o lumină puternică. Nici una nici două intru pe internet și găsesc firma ATAȘ care are o experență de 20 de  ani în domeniu cu o gamă largă de oferte. După o discuție cu sora și soția m-am hotărât să cumpăr becuri de la ATAȘ pe care le-am și comandat și în câteva zile le-am primit.

pitic-1x-30-w-max-e-27

După ce am montat becurile de grădină, curtea mea luminată în fiecare noapte fără nici un cost, pentru că fiecare bec are acumulator și sistem de încărcare solară, punândule în priză doar de două ori pe an.

Înttr-o noapte ies afară și aud pași, când întorc capul un bețiv din sat tăia lacătul la magazia de conserve pentru iarnă pe care le-am făcut  cu soția. Tiptil tiptil l-an prins pe la spate și după ce l-am imobilizat cu soția am sunat la 112, și îndată a venit poliția ridicându-l. A doua zi când am dat declarație m-a întrebat șeful de post de unde și la ce cost mi-am luminat curtea, atunci i-am povestit despre cei de la ATAȘ care au produse la niște prețuri accesibile orcui. După câteva zile mă sună șeful de post și mă roagă să-i fac comandă de 50 de becuri pentru că el are foarte mult de lucru. După ce le-a pus m-a chemat să-i văd curtea și să-mi mulțumească pentru că are o curte luminioasă.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

