ETICHETA INIMA COMERȚULUI

Într-o zi mă întâlnesc cu bunul meu prieten Mircea Tătaru care are un lanț de magazine alimentare și printre alte probleme cu care se confruntă, îmi spune și de calitatea proastă a etichetelor care le are și că strică multe până lipește una care sunt destul de scumpe. După ce ne-am despărțit am venit acasă și intrând pe internet am găsit din întâmplare firma de etichete auto-adezive LABEL PRINT care are o experență de 10 ani pe piața românească. Nici una nici două pun mână pe telefon și îl sun pe Mircea spundui ce am găsit, el atunci mă roagă să-i fac comandă de 500 de etichete pentru că el n-are timp. După ce am terminat de vorbit cu el la telefon, am intrat pe site și am comandat 500 de etichete pe care le-am primit în câteva zile.

etichete-autoadezive-imprimate

După ce am primit etichetele l-am sunat pe Mircea și am mers împreună la unul dintre magazinele sale și într-o oră am schimbat la toate etichetele produselelor din rafturi fără să stricăm nici măcar una, și până seară am schimbat etichetele la tot lanțul de magazine a lui Mircea. După un timp îl întreb pe prietenul meu ce mai face și printre alte discuții îmi spune că sunt foarte bune etichele, că le schimbă numai când se udă sau se lovesc cu ceva, în rest nu se dizlipesc ca să cadă,

ll

Într-o seară mă sună Mircea și îmi spune că i-a făcut o vizită la unul dintre magazinele sale prietenul său Radu Olaru care are și el un magazin dar de îmbrăcăminte și încălțăminte. Vorbind ei așa, lui Radu îi sare în ochi etichetele de la LABEL PRINT și îl întreabă pe Mircea de unde le are, acesta îi spune că eu le-am găsit pe înternet, atunci îl roagă să-mi spună să iau și lui 100 de bucăți care după ce le-a pus, este foarte mulțumit.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

