AM VIZITAT TOATĂ EUROPA

Fiind inginer în domeniul informatici am câștigat un premiu destul de frumos în domeniul ATI la un salon internațional de inventică. După ce am ridicat banii și am calculat, m-am sfătuit cu soția să facem turul Europei cu mașina bineînțeles cu ajutorul unui GPS pe care nu îl aveam.

Într-o seară navigând pe internet găsesc situl cu accesorii auto COMENZI.RO cu o gamă largă de produse și cu multe promoții și surprize de BLACK FRIDAY.  Navigând mai atent am găsit categoria de GPS-uri de ultimă generație, și n-a durat mult timp până mi-am comandat unul în rate, pentru că site-ul oferă posibilitatea cumpărării oricărui produs în rate.

cartek_gps_x5_1-250x250_0

După ce l-am primit am plecat într-o plimbare scurtă pe un traseu care îl cunosc bine să văd ce îmi indică și mi-a îndicat corect. După câteva zile împreună cu soția și cu prietenul meu cel mai bun Radu Groza am plecat cu mașina mea în turul Europei, unde GPS-ul ne-a fost de mare ajutor. Dacă în țară mai puteam să ne orientăm după indicatoare, de cum am trecut granița în Ungaria ne-am uitat numai pe GPS pentru că nimeni dintre  noi nu știe decât engleză și pe unde am trecut nu erau indicatoare în limba engleză. A fost un circuit de vis pot spune, pentru că am vizitat cele mai frumoase obiective turistice din Europa datorită GPS-ului.

L8071-250x250_0

După ce ne-am întors acasă Radu m-a rugat să-i iau și lui un GPS pentru că a văzut cât de util este.

Într-o bună zi ies cu Radu la o bere și acolo ne întâlnim cu Mihai Paraschiv care are o firmă de transport persoane și mărfuri. Din vorbă în vorbă Mihai spune că ar avea nevoie de 100 de GPS-uri pentru mașinile sale și nu știe de unde să le cumpere. Atunci eu i-am povestit cum am luat pentru mine și Radu GPS-uri în rate de pe COMENZI.RO. Atunci m-a rugat să-i fac și lui comandă de 100 de GPS-uri și să-i fac rată pentru că el n-are bani gheață. Desigur că l-am servit cu multă plăcere făcând rata pe mine, căci eu îl achitasem pe al meu și pe al lui Radu. După câteva zile le-am primit și după un timp mi-a spus că atât el cât și soferii sunt mulțumiți de GPS-uri.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

