TREBUIE SĂ AI O PLASĂ BUNĂ CA SĂ NU PIERZI CE AI PESCUIT

De mic copil tata mă lua cu el la pescuit și așa am îndrăgit această pasiune a pescuitului. După ce am devenit major, m-am înscris în Asociația Vânătorilor și Pescarilor din România unde am o colaborare strânsă cu toți băieții din grupul local chiar și din toată țara. Una dintre problemele cu care ne confruntăm sunt plasele de pescuit scumpe și de proastă calitate. Țin minte că anul trecut la o partidă de pescuit un coleg a pus plasa în apă cu un pește de 5 kilograme și după jumătate de oră când se uită ia peștele de unde nu-i, pentru că s-a rupt  plasa de cât s-a zbătut. Într-o seară am intrat pe internet și am găsit niște plase de pescuit de calitate superioară la prețuri rezonabile pe site-ul PLASE DE PESCUIT.RO și a doua zi la întâlnirea cu băieții le-am povestit ce am găsit pe internet, atunci ei m-au rugat să fac comandă de plase de pescuit pentru fiecare. Chiar în acea seară am comandat o sută de plase pe care în câteva zile le-am primit. Când le-am arătat plasele băieților le-au plăcut și chiar am plecat pe baltă să le testăm. Chiar eu am avut șansa să prind un pește de opt kilograme și după ce l-am pus în plasă i-am dat drumul în apă până am plecat acasă. După trei ore când am ridicat plasa din apă peștele era aproape mort de cât s-a zbătut în plasă, la fel și la ceilalți băieți, și deci plasele de la PLASE DE PESCUIT.RO sunt de calitate superioară.

prostovolul

La adunarea națională a Asociației Vânătorilor și Pescarilor s-a ridicat aceeași problemă, a calități proaste a plaselor de pescuit. Atunci, noi le-am povestit cum am rezolvat această problemă cu cei de la PLASE DE PESCUIT.RO Chiar după sedință fiecare a intrat pe site și și-a luat plase de pescuit. Toate sculele de pescuit sunt importante, însă dacă n-ai o plasă bună munca și osteneala sunt în zădar.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

