SUNT UN TATĂ FERICIT

Imediat după nuntă, soția îmi spune fericită că i-a apărut primele semne de femeie însărcinată și mă trimite să-i iau un test de sarcină care a ieșit pozitiv. În cele nouă luni de sarcină am fost mereu în acțiune: servici controale medicale etc. În luna a 8 a ne-am hotărât să luăm tot ce trebuie pentru copilul nostru, până și zece pachete de scutece am luat, dar când am ajuns la pătuț ne-a dat mari bătăi de cap pentru că nimic nu era de calitate. Într-o seară bate la ușă un vecin de pe scară și mă roagă să-l ajut să urce un pătuț pentru copilul său de două săptămâni, atunci îl întreb de unde l-a comandat și îmi spune de pe site-ul babymall.ro Vin în casă și îi spun soției că vecinul și-a luat pătuț pentru fetiță sa. Atunci soția nici una nici două a mers la vecinul să vadă pătuțul. După ce s-a întors acasă a întrat pe internet și a găsit pătuțul la ofertă precum și alte produse la reducere, care în câteva zile le-a primit.

-pierre-cardin-patut-cu-doua-nivele-doggy

Într-o seară stând la televizor soția îmi spune că are contracții și am plecat la spital unde a născut un băiețel. Când a venit acasă a pus băiatul direct în pătuț unde s-a simțit bine având jucării cântătoare și dormind toată noaptea.

Într-o zi vine pe la noi sora mea cu soțul ei și stând în bucătărie pentru că băiatul dormea, îmi spune cumnatul că s-a săturat de reparat în fiecare zi pătuțul fetiței atunci am mers cu pași mărunți în cameră ca să nu trezim copilul și le-am arătat pătuțul care le-a plăcut foarte mult. Venind înapoi în bucătărie am deschis leptopul meu, văzând multe produse la reducere precum și multe oferte promoțonale ceea ce site-ul face mereu aceste lucruri. După ce au comandat mai multe produse au primit un bonus și au fost foarte mulțumiți.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

