AM TRADUS ACTE

Așa cum toate lumea are cel puțin o rudă în străinătate, am și eu un frate în Statele Unite ale Americi plecat de mai mulți ani. Într-o zi mă sună fratele meu și îmi spune că a hotărât să se căsătorească tot cu o româncă cu care s-a cunoscut acolo, dar că le trebuie la amândoi dovezi din țară că nu sunt căsătoriți. După multă umblătură am reușit să le fac actele, dar când să le traduc nu găseam o firmă de tradus. Într-o seară am intrat pe internet și am găsit ACADEMIA DE TRADUCERI ce fac traduceri din și în engleză ce lucre cu peste 300 de profseoniști. A doua zi i-am contactat și le-am trimis actele la adresă B-dul. N. Bălcescu, nr.18, bloc Sala Dalles, sc. B, et. 1, ap. 7, Sector 1, 010052 București. Nu după mult timp am primit actele traduse pe care le-am trimis fratelui meu de care a fost mulțumit.

Într-o zi mă plimbam prin parcul central din oraș și la un momendat mă întâlnesc cu un vechi prieten pe care nu-l văzusem de mult timp și din vorbă în vorbă îmi spune că are un băiat care lucrează de mulți ani în Spania, dar care acum a venit acasă pentru că i-a ieșit actele de rezidență și trebuie să le traducă în limba română pentru ale putea lucra în România și că nu găsește o firmă de traducere. Atunci i-am povestit despre ACADEMIA DE TRADUCERI care face traduceri din și în limba spaniolă unde am tradus actele pentru fratele meu în limba engleză. După câteva zile m-a sunat prietenul meu și mi-a spus că a tradus actele la ACADEMIA DE TRADUCERI, și după aceste două servici oferite de această firmă mi-am dat seama că sunt niște profesioniști în acest domediu de pe piața românească și că merită să apelăm la servicile ei.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

