AM SCHIMBAT TOATĂ LENJERIA

Fiind directorul unei unități de învățământ, mă confrunt foarte des cu deteriorarea lenjeriilor de pat din cauza calității proaste a acestora, precum și a copiiilor neastămpârați care nu păstrează curățenia. Atunci am făcut o ședință în școală și am hotărât că trebuie luate lenjeri de pat noi. Odată având un moment liber am intrat pe internet și am găsit site-ul HOMEX.RO care are lenjerii de pat 3d și vorbind cu colegii am hotărât să luăm două sute de lenjerii pentru o sută de paturi pe care le-am și comandat și după câteva zile le-am primit. După ce le-am dat copiiilor le-am  spus că am rupt bani din rația de masă și să le păstreze, dar noi am vorbit noi am auzit pentru că elevii tot ce vor ei fac și deja după trei zile am fost nevoiți să le schimbăm. După ce le-am schimbat și le-am spălat am observat că nu aveau nici o deteriorare semn că sunt de calitate superioară, așa că am mai luat încă două sute de lenjerii.

48a356df348aba6abf038c0c6df31b56

La una dintre ședințele origanizate de Înspectoratul școlar s-a ridicat aceeași problemă a calității proaste a lenjeriilor de pat, atunci le-am povestit cum am rezolvat problema cu cei de la HOMEX.RO care au lenjerii de calitate superioară.

Într-o zi mă întâlnesc cu buna mea prietenă Magda Cozma care este director la un cămin de bătrâni și îmi spune că nu știe ce să mai facă cu lenjerii căci s-au subțiat de cât le spală, pentru că unii bătrâni mai au scăpări noaptea și nu accepă să le pună scutece, din această cauză spală lenjerile zilnic care au ajuns ca și tifonul. Atunci i-am povestit că prin aceeași situație am trecut și eu cu elevii care nu păstrează curățenia și cum am găsit pe cei de la HUMEX.RO care au lenjerii de calitate superioară. După o lună mă întâlnesc cu Magda care era cu zâmbetul pe buze și îmi mulțumește că am scăpat-o de un mare chin cu lenjerii de la HOMEX.RO pe care le spală zilnic și rămân ca noi.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

