O PLASĂ BUNĂ MĂ FEREȘTE DE PERICOLE

Fiind profesor de sport, școala unde îmi desfășor activitatea este situată între blocuri având un mic teren de sport unde elevii practică diferite sporturi, și în afara orelor de curs mai vin băieții și mai joacă fotbal, și fiind plasa ruptă pentru că n-a mai fost schimbată de mulți ani mingea mai ajunge în geamurile unor locatari care trebuie să le plătesc eu. Într-o seară am intrat pe internet și am găsit site-ul ROMNETS.RO care comercializează plase de pescuit și PLASE PENTRU TERENURI DE SPORT la prețuri avantajoase. A doua zi mi-am luat o ruletă și am măsurat terenul de sport și m-am dus la directorul școlii să-i spun ideea mea. Atunci directorul a apreciat inițiativa mea, dar mi-a spus prietenește că nu știe cum să mai facă ca să-i ajungă bugetul școlii și că n-are de unde să-mi dea bani pentru plase. Ajungând acasă și intrând din nou pe site, am calculat să văd cât ar ajunge plasa pentru terenul de sport, și văzând că nu este scumpă am comandat-o, care în câteva zile am primit-o. Cu permisunea directorului am luat câțiva băieți mai înalți și într-o oră am montat plasa. De atunci n-am mai plătit nici un geam la locatari pentru că plasa fiind de bună calitate, mingea nu mai iese din teren oprindu-se în aceasta.

plase teren 1

La o întâlnire județeană a profesorilor de sport, toți se plângeau de calitatea proastă a plaselor de pe terenule de sport, și că plătesc săptămânal câte un geam la locatarii de la blocurile învecinate. Atunci le-am povestit cum am reezolvat această problemă cu cei de la ROMNETS.RO la prețuri rezonabile, și auzind aceasta fiecare profesor și-a notat site-ul urmând să comande plase pentru terenuri de sport La întâlnirea din luna următoare, (pentru că noi, profesorii de sport din județ ne întâlnim lunar) fiecare mi-a mulțumit pentru ideea cu plasele de la ROMNETS.RO

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

