NE-AM GOSPODĂRIT SINGURI

Fiind președintele unei asociației de proprietari care cuprinde mai multe blocuri, ne confruntăm în fiecare iarnă cu problema dezăpezirei și de nenumărate ori am fost în audență la primar cu această problemă, care mi-a spus că prioritate au străzile principale, și dacă mai rămân bani din bugetul alocat pentru dezăpeziri vor înterveni și pe alei. Povestind cu un vecin ce am vorbit cu primarul, aceasta îmi spune că a găsit pe internet site-ul IDEAL-SHOPING.RO ce comercilizează freze la prețuri reezonabile. După ce îmi iau rămas bun de la vecin și vin în casă, intru pe site-ul de mai sus și găsesc frezele respective la prețuri accesibile. Imeditat îmi fac câteva afișe ca să le lipesc la fiecare scară din asociație în care spun că a doua zi convoc o sedință cu membrii săi. A doua zi au venit o mare majoritate dintre locatari la ședință unde le-am spus despre frezele găsite.

1

După ce m-au ascultat, am căzut deacord să luăm o freză pe care am comandat-o și în câteva zile am primit-o. Am vorbit iarăși cu toți membrii asociației că freza să rămână la mine pentru că știu să lucrez cu ea și că munca mea la dezăpezire este voluntară.

2

Vreau să spun că este o mare plăcere să lucrezi cu această freză, deoarece împlică un efort minim din partea celui ce lucrează cu ea.

Într-o zi dezăpezeam cu freză pe care o numesc BIJUTERIA MEA și în acel timp trece un domn care locuiește în capătul celălalt de cartier și mă întreabă dacă lucrez la salubritate, atunci îi spun că freza este cumpărată de asociația noastră de proprietari de pe site-ul IDEAL-SHOPING.RO, atunci domnul mă roagă să-l ajut să-și cumpere și el una pentru a câștiga un ban cu ea.

3

După o lună și jumătate mă întâlnesc cu domnul respectiv și îmi mulțumește că l-am ajutat să-și ia freză și că nu face față comenzilor pe care le are, mai ales la curți unde știm bine cum este să lopătezi zăpada.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

