ÎN NATURĂ GĂSIM LEACUL

Cu toții apreciem vârsta frumoasă a unui pensionar, dar nu știm că odată cu acesta apar și suferințele de tot felul cu dureri ce nu te lasă să te bucuri de viață, așa că și pe mama mea n-a ocolit-o aceste dureri articulare și reumatice ce nu-i dau pace. Văzând cum se plânge de dureri m-am hotărât să o ajut căutându-i un remediu, și colindând farmaciile n-am găsit ceva care să-mi dea încredere, așa că mi-a mai rămas soluiția cu internetul. Într-o seară intrând pe internet, am găsit site-ul BIOPORTAL.RO cu o gamă largă de produse naturiste, și cercetând mai atent site-ul am găsit secțiunea cu numeroase produse pentru reumatism. Atunci i-am luat trei produse, ce în câteva zile l-am primit și după ce l-a luat a simțit o ameliorare a durerilor.

knee-pain_87

Într-o zi mă întâlnesc cu un bun prieten care îmi povestește că fetița sa face mereu alerge la polen și la praf de abia mai poate să respire, și că a luat tot felul de medicamente și vitamine, dar fără nici un rezultat. Atunci i-am povestit despre cei de la BIOPORTAL.RO ce au produse naturiste de calitate superioară la prețuri accesibile, printre care și o gama largă de suplimente nutritive pentru menținerea imunității, atunci el m-a rugat să-i iau un produs pentru fetița sa pe care l-am primit în câteva zile și i l-am oferit din partea mea.

antialergice bioportal_127

După aproximativ o lună de zile, mă întâlnesc din nou cu prietenul meu și cu prințea lui, aceasta având un zâmbet frumos ce m-a cucerit din prima clipă. Atunci tatăl său mi-a povestit cum înainte de-a începe tratamentul de pe BIOPORTAL.RO avea ochii mereu înlăcrimați motiv pentru care nu a mai mers la școala, dar de două săptămâni a reluat cursurile și că dorește să-i mai iau un flacon pentru vindecare complectă și menținerea sănătății.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

