AM LUAT ROCHIE PRINȚESEI MELE

După câțiva ani de prietenie cu aleasa inimii mele, am hotărât să întemeiem o familie. Așa ne-am hotărât să cerem binecuvântarea părințiilor pe care ne-au oferit-o cu toată dragostea lor. Pe urmă a început un lung maraton pentru marea sărbătoare a căsătoriei cu găsirea restaurantului, a muzicii și a celorlalte necesare unei nunți. Ajugând și la rochia de mireasă, aceasta ne-a dat mari bătăi de cap pentru că nu găseam nimic pe gustul nostru. Într-o seară fiind pe internet, am găsit site-ul CĂLIN EVENTS ce comercializează rochii de mireasă. Atunci i-am zis și prietenei mele să vină să se uite pe acest site, și după ce ne-am documentat și am analizat după măsurile ei, am  hotărât să comandăm rochia aleasă pe care am primit-o în câteva zile. Tot atunci am găsit pe site concursul organizat de acesta în care se poate câștiga o rochie de mireasă. Când a probat prietena mea rochia de mireasă i-a venit de parcă era croită pe ea.

rm2015_1

În ziua nunții, când a venit nașa să o gătească pe prietena mea, mai întâi i-a admirat minute bune rochia de mireasă și a felicitat-o pentru alegerea făcută. Seara la restaurant toată lumea vorbea cât de frumoasă este rochia de mireasă și cât de bine stă pe soția mea. După câteva zile când ne-am uitat la poze de la ședința foto și la dvd-urile de la nuntă, am văzut mai bine cât de mult a pus-o pe soția mea în valoare rochia de mireasă.

rm2014_1

După câtevă zile ieșim în oraș mai mulți prieteni să mâncăm un cotlet după nuntă unde toate fetele au întrebat-o pe soție cum a găsit rochia de mireasă, ea atunci le-a povestit despre site-ul CĂLINEVENTS.RO ce au rochii de mireasă și oferte promoționale, atunci toate fetele și-au notat site-ul urmând să-l acceseze.

Într-o zi mă întâlnesc la o bere cu bunul meu prieten Paul Popescu care îmi spune că se însoară peste trei luni și că a mai rezolvat din probleme legate de nuntă, dar nu i-a găsit prietenei sale rochia de mireasă. Atunci eu i-am povestit despre cei de la CĂLINEVENTS.RO ce au rochii de mireasă, și după ce s-a consultat cu prietena, m-a sunat și mi-a spus să comand o rochie pentru iubita lui. La nuntă soția lui Paul a strălucit în  rochia de mireasă.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

