AM CREȘTINAT UN COPIL

Multe lucruri și fapte dorim să realizăm în viață, dar parcă nimic nu mi-se pare mai nobil decât să creștinezi un copil, să aduci un pui de om în sânul Bisericii Ortodoxe. Așa într-o zi bate la ușă un băiat amărât, dar curat îmbrăcat și mă întreabă dacă sunt creștin ortodox și dacă vreau să-i botez copilul nou născut. Desigur că am plecat cu soția la el acasă să văd cine este, așa am aflat că sunt doi tineri ce au crescut la casa de copii și care au dat naștere unei fetițe, băiatul lucrând ca manipulant la un supermarket. Văzând că sunt serioși și curați am hotărât să botezăm această fetiță. Ajungând acasă și știind că n-avem timp să umblăm la cumpărături, am intrat pe internet și am găsit site-ul ERFI.RO ce comercializează accesori pentru botez.  După ce ne-am documentat despre produse am luat câteva body-uri din colecția trenuleț la prețuri avantajoase și multe alte produse pe care le-am primit în câteva zile.

images

La botez ingerașul meu (pentru că i-am devenit părinte spiritual) a fost o minunăție de copil în body-ul cumpărat de pe ERFI.RO încât toate lumea după ce aprecia fetița cât este de frumoasă, aprecia și body-ul ei.

descărcare (1)

După botez mămica fetiței m-a întrebat cu sfială dacă pot să-i mai iau câteva body-uri pentru că deși îi pune scutece și nu-l udă, totuși o schimbă zilnicde el ca să nu se adună microbi de la care s-ar putea îmbolnăvi, și desigur că i-am luat cu multă plăcere.

descărcare

Într-o seară ne vizitează prieteni noștri Ovidiu și Lavinia Popescu ce urmează să devină părinți și care au participat la botez. Din vorbă în vorbă am ajuns la body-uri de pe ERFI.RO  pe care le-au văzut că am îmbrăcat fetița după ce a fost botezată. Atunci i-am povestit cum m-a rugat mămica finuței să-i mai iau câteva body-uri pentru că sunt bune. După ce a născut Lavinia merg pe la ea și văd copilul îmbrăcat cu body-uri de pe ERFI.RO pentru care este mulțumită.

One Response to AM CREȘTINAT UN COPIL

  1. toxedocat spune:

    Marius tot respectul meu din suflet pentru tine și pentru părinții tai!!Esti un om incredibil,ai o voința de neimaginat și sincer îți zic, nu am idee cati dintre noi ăștia care nu avem probleme vizibile am fi în stare sa mergem mai departe asa cum o faci tu!
    Îți doresc multa sănătate și părinților tai și dacă mai e vreo șansă să te faci bine,sper din inima sa ți se intample!
    Sa nu renunti la lupta,tara asta asa e,e grea de suportat și în condiții normale.

    Te îmbrățișez,
    Ciprian

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

