AM FOST LA UN CONGRES

Fiind cercetător în domeniul medicinei am participat la un congres internațional la Paris ca să aflăm ultimile descoperiri în acest domeniu. La întoarcerea în țară, după ce am aterizat pe aeroportul Otopeni am căutat un mijloc de transport cu care să pot ajunge la fratele meu și așa am găsit firma AIRPORTRENTACAR ce fac transfer de la aeroport în orice zonă din București. A doua zi am dorit să ajung acasă în orașul Rădăuți și am căutat pe internet o firmă de închirieri mașini ca să pot duce acasă cadouri pe care le-am cumpărat din capitala Franței și așa am găsit firma FORD de unde am închiriat o mașină să pot ajunge la Rădăuți și după câteva zile am adus mașina înapoi la București.

service1

După un timp prietenul și colegul meu Radu Popescu pleacă tot la un congres de medicină, dar la Berlin, și înainte de a pleca mă întreabă cum am făcut cu transportul din aeroport atunci când m-am întors de la Paris, i-am povestit despre cei de la AIRPORTRENCAR pe care îi găsește foarte ușor în aeroport. După ce a venit înapoi Radu, mi-a spus cât de mult l-a ajutat cei de la AIRPORTRENCAR până la gară de unde a luat trenul spre Suceava. În concluzie firma de transport din aeroport AIRPORTRENCAR este o firmă serioasă care își respectă clienții cu servicii de înaltă calitate și seriozitate.

Soția fiind profesor de matematică și având o colegă profesor de limba română a cărui soț este militar și călătorește des în străinătate, dar niciodată n-a apelat la firma AIRPORTRENCAR din lipsă de încredere. Atunci i-am spus să apeleze cu multă încredere la această firmă căci este foarte serioasă. După ce s-a întors domnul ofițer din misiune, mi-a mulțumit că l-am făcut să apeleze la firma AIRPORTRENCAR ce au servicii de înaltă calitate.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

