AM PAVAT CURTEA ȘCOLII

Ca și director unei unități de învățământ din Jimbolia am observat în ultimul timp cum se degradează în fiecare zi asfaltul din curtea școlii. Atunci m-am hotărât să caut o alternativă mai ieftină la asfalt pentru că se știe cum sunt banii în învățământ. Într-o seară intrând pe internet, am găsit site-ul PAVCONSULT.RO  ce comercializează: Pavele, Dale, Borduri, Jgheab, (rigolă) Coarne de gard, Coarne de stâlp, Placări piatră și Piatră naturală, care se găsesc și pe site. A doua am convocat consiliul de administrație al școlii și le-am adus la cunoștință ce am găsit în seara precedentă pe internet, și toți au fost deacord să cumpărăm pavele.

0004-pavele-20x10simpla-gri-mai-multe-piese

După aceea am intrat din nou pe internet și am comandat pavele pe care le-am primit în câteva zile împreună cu echipa de muncitori pentru montarea acestora. După ce au descărcat pavelele și băieții au servit o gustare, au început să le monteze. După ce au terminat, curtea școlii a căpătat un alt aspect, încât după ce am pus poze pe site-ul școlii, foștii elevi ajunși în toate colțurile lumii, au comentat că le plac curtea școlii unde s-au format din punct de vedere intelectual.

0011-pavele-20x10-texturata-piese-rosu-cu-galben

La o ședință la Inspectoratul Școlar, după închierea lucrărilor, Inspectorul General m-a luat în biroul său și mi-a spus că a văzut pe site-ul școlii noastre poze cum am pavat curtea și m-a întrebat cum am reușit de nu i-am cerut fonduri, atunci i-am povestit despre cei de la PAVCONSULT.RO ce au produse de calitate la prețuri avantajoase, și că m-am încadrat în bugetul primit. La următoarea ședință am fost rugat de către Inspectorul General să povestesc cum am pavat curtea școlii și totodată le-am dat și site-ul de unde am achiziționat pavele. Nu după mult timp, primesc e-mailuri de la fiecare director de școală din județ cu poze în care mi-a arătat cum și-au pavat curțile școlilor unde își desfășoară activitatea.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

