AM DESCHIS O FABRICĂ DE BĂUTURI

După douăzeci de ani în care am fost inginer și șef de secție într-o fabrică de băuturi alcoolice, am primit vestea că voi fi disponibilizat, şi ştiind bine această meserie m-am hotărât să-mi fac o făbricuţă de băuturi alcoolice. După multă muncă şi sudoare am reuşit să fac prima producţie de băuturi fine, dar m-am lovit de un mic hop; acela de-a nu avea etichete să pun pe sticle. Într-o seară intrând pe internet, am găsit etichete autoadezive. După ce am studiat oferta am comandat 500 de etichete pe care le-am primit în câteva zile, și când le-am dat la fete să le lipească, acestea mi-au spus că sunt foarte bune și să mai iau o mie de bucăți cea ce am făcut imediat, și de atunci cumpăr lunar câteva mii de etichete de la acest site.

news3 Mergând la un concurs de vinuri, mulți au remarcat etichete de pe sticlele mele de vin și m-au întrebat de unde le-am cumpărat, atunci le-am povestit despre site-ul ETICHETE – BĂUTURI.RO ce sunt de calitate superioară. Atunci un domn m-a rugat să-i iau și lui o sută de etichete că are câțiva ari de vie și îi place să meargă la târguri și concursuri de vinuri și dumnealui n-are internet pe care l-am servit cu multă plăcere.

news4

Într-o bună zi vine în vizită la fabrică  un grup al asociației de băuturi tradiționale care au cercetat cu atenție toate amănuntele și au remarcat imediat etichetele de pe sticle și m-au felicitat pentru etichete și au spus că sunt sufletul comerțului, totodată întrebându-mă de unde le am achiziționat, atunci le-am povestit despre cei de la ETICHETE – BĂUTURI.RO care comercializează etichete pe site.

În ziua de astăzi când piața comerțului este foarte plină de produse de tot felul o etichetă de calitate poate să dea succes produsului respectiv.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

