AM LUAT TABLETĂ FIULUI MEU

În ziua de astăzi și învățământul a devenit dependent de tehnologia modernă. Așa se face că internetul este parte din orele de curs. La o ședință cu părinții se spune că fiecare elev trebuie să aibă tabletă, și că școala a obținut o sponsorizare în acest sens, doar că n-are cine să se ocupe de cumpărarea lor, atunci m-am oferit voluntar să caut aceste tablete.  Ajungând acasă, am intrat pe internet și am găsit site-ul E-ISTEȚ.RO ce au tablete istețe ce are parteneriat cu MAGIC LED.RO ce au tablete UTOK I700, atunci am luat tablete de pe ambele site-uri. După ce le-am primit și le-am dus la școală, unde copiii au fost foarte încântați de noile tablete, încât imediat le-au deschis având deja internet în școală.

După o lună mă sună diriginta fiului meu și îmi spune că a fost la o ședință la Inspectoratul școlar unde le-a povestit despre tablete de la ISTEȚ.RO și de la MAGIC LED.RO ce sunt speciale pentru elevi, și  chiar avea o tabletă la dumneaei pe care le-a arătat-o, atunci câțiva colegi au rugat-o să le cumpere și lor câte o tabletă. Doamna știind că eu le-am cumpărat tablete, m-a rugat să le iau și lor câte o tabletă pe care am servit-o cu tot dragul.

Odată mă întâlnesc cu doamna învățătoare cu care am învățat eu și care se apropie de pensie. Din vorbă în vorbă, îmi spune aproape plâng că îi cere ca să aibă fiecare elev tabletă, și că a obținut și ea o sponsorizare în acest sens, dar că nu știe de unde să cumpere tablete. Atunci am liniștit-o spunându-i că o să cumpăr eu tablete, și ea bucuroasă a spus că ar avea nevoie de 30 de tablete. Imediat ce am ajuns acasă, am intrat pe internet și am comandat 30 de tablete  de pe ISTEȚ.RO pe care le-am primit în câteva zile. Când le-am oferit doamnei învățătoare, aceasta m-a strâns în brațe și m-a sărutat părintește.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

