AM FOST LA O RECEPȚIE

Un secret al familiilor reușite este când soțul și soția au aceeași carieră, așa cum este și în cazul nostru, amândoi fiind profesori universitari de psihologie la aceeași universitate. Într-o zi primesc vestea că împreună cu soția vom reprezenta Universitatea noastră la un congres internațional de psihologie la Viena timp de șapte zile. Am început pregătirile, când îmi spune soția că n-are rochie de seară pentru recepția de după congres, și știind că din oraș nu ai ce să ei, am intrat să vedem pe internet și am găsit site-ul HELENBOUTIQUE.RO ce comercializează ROCHII DE SEARĂ  cu reduceri în luna Martie de până la 40%. După ce am studiat oferta împreună cu soția am comandat o rochie de seară pentru recepția de la Viena. După ce am primit rochia și când a probat-o parcă a fost făcută de comandă, așa de bine i-a venit soției. La recepția de la Viena, toate doamnele apreciau rochia soției, încât cele din delegația României au întrebat-o de unde are rochia pe care o poartă, atunci ea a spus că de pe site-ul HELENBOUTIQUE.RO, iar doamnele care erau cu noi și-au notat site-ul urmând ca după ce vin în țară să-și achiziționeze rochii.

Helen Boutique by Dan PUIU - Poza-1317-IMG_2856-1500x2244

Într-o Duminică suntem invitați de părinții mei la masă unde era și sora mea ce spune că o colegă de-a sa a prins-o de nașă mare și că peste două luni este nunta. Soția fiind îmbrăcată cu rochia de seară cu care a fost la Viena, sora mea spune că și-ar dori o astfel de rochie seara la nuntă, atunci soția îi spune că a luat-o de pe site-ul HELENBOUTIQUE.RO ce oferă în luna Martie reduceri de până la 40%, văzând așa, sora mea i-a spus soției să-i facă comandă de o rochie de seară. La nuntă, nașa a fost foarte apreciată pentru toată prestanța ei, dar mai ales pentru ținuta ce o purta.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

