AM VENIT ÎN CONCEDIU

Ca o mare parte dintre români lucrez și eu în străinătate unde îmi las frumoșii ani ai tinereței ce nu se mai întorc. După câțiva ani în care n-am fost acasă, dorul de cei dragi m-a copleșit și mi-am luat un bilet de avion spre România, dar înainte de a pleca am căutat pe internet să închiriez o mașină pe trei luni din aeroport, pentru că mi-am dat demisia de la firma unde lucram, ca să stau mai mult cu familia, și am găsit pe site-ul WLCRENT.RO cu astfel de servicii, și am rezervat o mașină. După ce am coborât din avion, m-am dus la firmă, am prezentat buletinul și am primit cheile mașinii cu care am plecat imediat spre casă. A fost un concediu minunat, în care am vizitat multe locuri frumoase din țara noastră cu această mașină.

airport_transfer

După ce m-am întors la muncă colegii m-au întrebat cum am petrecut în concediu, atunci le-am povestit cum am petrecut trei luni minunate lângă cei dragi și că am vizitat toată țara cu mașina închiriată de la WLCRENT.RO. După puține zile un coleg m-a rugat să-i fac o rezervare la o mașină din aeroport pentru că dorește să plece în concediu pe care l-am servit cu multă plăcere. După ce a venit înapoi la muncă, mi-a povestit ce concediu de vis a avut, și că a fost o săptămână la mare cu mașina pe care a închiriat-o de la WLCRENT.RO

În ziua de astăzi mașina este ajutorul ca să ajungi acolo unde dorești, dar nu toți ne permitem să avem limuzine la scară, așa prin închiriere gustăm și noi viața de lux.

Fratele meu a hotărât să se însoare, și noi avem un văr la București pe care l-am invitat la nuntă, dar el nu are mașină datorită traficului greu din capitală. Când l-am sunat să-l chem la nuntă a spus că ar veni cu mare drag, doar că n-are cum să vină cu doi copii mici pe tren, atunci i-am povestit despre cei de la WLCRENT.RO ce sunt în aeroport și închiriază mașini la prețuri rezonabile. Când a venit la nuntă, toți credeau că a venit cineva bogat, asta până a coborât vărul din limuzină și și-au dat seama toți că mașina este închiriată.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

