AM DESCHIS O DISCOTECĂ

După ce am stat bine și m-am gândit am hotărât să-mi deschid o mică afacere, și m-am hotărât să-mi deschid o discotecă pentru că merge bine în ziua de astăzi. După ce am cumpărat un fost cinematograf, l-am renovat până la partea de iluminat. Când am ajuns la partea cu iluminatul, aceasta mi-a dat mari bătăi de cap, pentru că nu găseam ceva pe placul meu. Asta până într-o seară, când intrând pe internet, am găsit site-ul MAGICLED.RO ce au becuri cu led. După ce am studiat bine oferta, am comandat o sută de becuri cu led pe care le-am primit în câteva zile. După ce le-am montat, discoteca mea arătă foarte frumoasă, încât la inaugurare toată lumea a rămas uimită de ce lumini am pus. Văzând că sunt economice mi-am luat 25 de becuri și pentru locuința mea.

bec-led-7w-e27-alb-neutru-1-600x600

Într-o zi ies la o bere cu prietenul meu Adrian Popa ce are o firmă de construcție, și care acum ridică clădirea unei bănci. Din vorbă în vorbă îmi spune că nu știe de unde să cumpere becuri de calitate, atunci îi povestesc despre cei de la MAGICLED ce au o gamă largă de becuri și în special pun accent pe cele ecologice. După vreo două săptămâni mă sună Adrian și îmi spune că a primit și montat becurile de la MAGIGLED și că viitoarea bancă v-a arăta superb. Într-o zi am trecut și eu pe acolo să văd dacă Adrian se laudă, și am constatat că nu se laudă absolut deloc, chiar clădirea băncii arată superb cu becurile de la MAGICLED.

Acum când ne confruntăm cu o criză ce nu se mai termină, trebuie să găsim modalități de-a face economii acolo unde se poate și becurile de la MAGICLED sunt oportunitatea perfectă de-a face economii.

Într-o zi primesc un telefon de la cel mai bun prieten Lucian Neagu ce îmi spune că tatăl său a trecut în neființă, și mă roagă să merg cu mașina mea să-l ajut să facă cumpărături pentru înmormântare. Când ajungem la poarta casei părintești, un bec mare ardea și îi spun de ce are un bec așa puternic în fața casei, și chiar avem în mașină un bec de la MAGICLED pe care îl dau să-l pună. După înmormântare mă sună Lucian și mă roagă să-i comand zece becuri de la MAGICLED pentru că sunt economice.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

