AM SCHIMBAT FAȚA ORAȘULUI

Viața de primar este una dificilă pentru că ai mari răspunderi și în același timp trebuie să faci proiecte pentru că ai la dispoziție bani din fonduri europene. Așa am depus un proiect pentru a pava tot orașul care arăta ca după bombardamente. După ce am primit fondurile, a urmat căutarea producătorului de pavele. Așa într-o seară intrând pe internet am găsit firma EUROPAV ce au dale pentru pavaj. Când am studiat mai bine oferta, am văzut că au o calitate din fibră de polipropilenă ce le fac mai rezistente. Fibra de polipropilenă înlocuiește cu succes plasa armata, oțelul beton sau orice tip de armare folosit pe piața românească. Tendința în lume este de a înlocui armarea cu oțelul. Vedem ca în foarte multe aplicații, fibra de polipropilenă este scoasă în detrimentul plasei armate. După ce am studiat oferta, am comandat pavele pentru tot orașul pe care le-am primit în câteva zile. Când le-am dat la băieți să le monteze, aceștia au rămas uimiți de calitatea și de ușurința cu care se montează. După ce s-a terminat de pavat tot orașul, acesta arăta superb, încât majoritatea locuitorilor se plimbau numai ca să admire orașul.

La una dintre ședințele naționale cu proiecte europene, toți au vorbit despre infrastructura localității lor, și că ar pava unele zone, doar că nu știu de unde să achiziționeze pavale, atunci le-am povestit despre ce de la EUROPAV ce au produse de calitate superioară. După câteva luni încep să primesc telefoane de la colegii mei primari cu care m-am întâlnit la București, și să-mi mulțumească pentru idea cu EUROPAV. Au întradevăr produse de calitate superioară ce bate orice concurență.

În ziua de astăzi asfaltul este pe locul doi, lăsând intăietate pavelelor ce sunt ușor de montat și fără așa mari costuri așa cum se cere la turnarea asfaltului.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

