A VENIT IEPURAȘUL LA COPILUL MEU

În ziua de astăzi în unele cazuri copiii au devenit mai deștepți decât părinții, asta trebuie să recunosc și eu că în materie de internet copilul meu mă depășește. Așa într-o bună zi când vin de la servici, băiatul meu nerăbdător dorește să-mi arate ce jucărie a găsit pe internet. Când mă uit cu atenție văd că era pe site-ul TOYZ.RO ce are jucării lego. După ce l-am cercetat cu atenție, i-am comandat un tractoraș pe care el și-a ales pe care l-a primit în câteva zile. Din acel moment numai cu tractorașul se juca, încât să trag de el ca să-și facă temele.

lego-4x4-si-barca-de-scafandri-185258

Într-o zi vine pe la noi fratelui meu cu băiețelul lui ce de-o seamă cu al meu, ce una două i-a arătat tractorașul cu care s-au jucat ore în șir. Sarea mă sună fratele meu și mă roagă să-i spun de unde i-am luat fiului meu tractorașul pentru că nu mai are liniște în casă de când băiatul lui a văzut la noi acest tractoraș, atunci i-am spus să intri pe site-ul TOYZ.RO și să-i comande de acolo un tractoraș.

În lumea asta agitată în care timpul nu ne mai ajunge, cumpărăturile online sunt o alternativă la alergarea prin oraș.

lego-atv-turbo-31022-185351

Cu puțin timp înainte de Paște aveam puțin timp liber la birou, am intrat pe site-ul TOYZ.RO și i-am cumpărat un avion cu telecomandă pe care l-am primit chiar înainte de Paște. Duminică dimineață când s-a trezit a găsit pe biroul său alături de un iepuraș de ciocolată pe care l-am luat de pe TOYZ.RO Nu pot să spun în cuvinte bucuria pe care a avut-o fiului meu atunci când a văzut avionul încât m-a îmbrățișat mulțumind-mi. Cea mai mare bucurie a unui om este să-și vadă copilul fericit, și eu asta am reușit să fac cu jucăriile cumpărate de pe site-ul TOYZ.RO.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

