AM PARTICIPAT LA O LANSARE DE CARTE

18 mai 2015

Soția fiind medic stomatolog, și totodată coleg cu domnul doctor Florin Lăzărescu, ce este medic stomatolog, dar de copii, am participat la lansarea cărții pe care acesta a scris-o împreună cu alți 6 medici de la CLINICA TRIDENT din capitală. A fost o lansare frumoasă într-o zi minunată de primăvară, unde parcă și soarele a dorit să ne bucure la acest eveniment. O altă mare bucurie a fost prezența oamenilor din elita medicală românească la această lansare. Cartea este scrisă în limba engleză, și pe coperta apare doamna Ada Condeescu ce are vârsta de 26 de ani și este cunoscută atât la nivel național cât și internațional, pentru talentul său actoricesc extraordinar în Pelicula ,,Eu când vreau să fluier, fluier. Această colaborare a fost posibilă datorită faptului că, doamna Ada a fost pacienta domnului doctor Lăzărescu și așa s-a legat prietenia dintre cei doi.

g1

Cartea a apărut la editura QUINT într-o formă grafică de excepție. După ce soția a citit această carte, și-a dat seama câte informații prețioase îi lipseau din bagajul ei de cunoștințe. Deși n-am studii în domeniul medical, totuși am luat și eu cartea de am citit-o, găsind informații foarte interesante în ea, cum ar fi: îngrijirea dentare, evitarea dulciurilor precum și a grăsimilor în exces ce pot dăuna grav danturii.

Într-o zi mă întâlnesc cu cel mai bun prieten Paul Albu și îl invit la o bere, dar cu tot respectul acesta mă refuză, spunând că are probleme cu dantura și că, nici un medic nu i-a descoperit adevărata cauză a durerilor, atunci i-am recomandat cartea domnului doctor Lăzărescu ce conține o mulțime de sfaturi pentru îngrijirea gurii. După un timp mă sună Paul bucuros că, a găsit în această carte un tratament pentru durerile sale și că își lucrează dantura la clinica TRIDENT unde sunt profesioniști de înaltă clasă și unde sunt prețuri pentru orice buzunar.


Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alăptează!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice