ȘI COPIL LA SÂN ȘI SERVICI

Deși teoretic statul român dă dreptul mămicilor să stea primii doi ani acasă, în practică acest lucru este greu de realizat, pentru că nici un patron nu ține postul doi ani neocupat pentru o mămică. Așa a fost și în cazul soției, fiind chimist la o clinică privată, după șase luni de la naștere a fost anunțată că dacă nu vine la servici își va pierde locul de muncă. Fiind în luna Octombrie când a fost chemată la servici, o lună i-am dus eu copilul să-l alăpteze, (eu fiind distribuitor la o firmă de băuturi răcoritoare și puteam să duc copilul pentru a fi alăptat) dar după aceea venind frigul nu mai puteam să scot copilul și să-l duc soției să-l alăpteze, de înțărcat nu ne înduram, așa că eram disperați. Un medic neonatolog de la clinica unde lucreză soția, i-a dat ideea să-și cumpere o pompiță pentru sân și să lase în biberon lapte la copil. Într-o seară am intrat pe internet și am găsit site-ul SPECTRABABY.RO ce comercializează pompe pentru sân. După ce am studiat oferta, am comandat o pompiță pe care am primit-o în câteva zile. În următoare dimineață fetița nu s-a trezit și soția n-a mai trezit-o să o alăpteze, ci a recoltat lapte cu pompița din sânii ei, și când s-a sculat fata a mâncat tot lăpticul. La amiază mă sună soția și îmi spune să merg să-mi dea o sticluță de lapte și așa am făcut zilnic.

16402_AG_SUB_1-600x380

O colegă însărcinată văzând căci, sotia mea vine cu mine în vestiarul de haine o întreabă ce secrete avem în vestiar, atunci soția îi spune că, recoltează lăptic pentru fată cu pompița de la SPECTRABEBY.RO să o pot hrăni. După o săptămână colega îi arată soției că și-a luat o pompiță și că abia așteaptă să nască și să o folosească.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

