AM VIZITAT ATENA

După un an de muncă istovitoare am hotărât cu cel mai bun prieten Ioan Curat să vizităm Atena, unde vechi zei au lăsat locul creștinismului ortodox. Într-o seară vine pe la noi Ioan cu soția, și stând de povești, am intrat pe internet să căutăm oferte să putem pleca la Atena. Cercetând cu atenție, am găsit bilete de avion la prețuri avantajoase care le-am comandat, și în câteva minute le-am primit pe e-mail. În ziua plecării am luat un taxi ce ne-a dus la aeroport, unde ne-au întâmpinat personalul companiei AEROLINES ce ne-au luat bagajele și ne-au condus către avion. A fost un zbor plăcut în care stewardesele au fost drăguțe și ne-au servit cu o mică gustare și cu cafea sau băuturi răcoritoare. După ce am aterizat, un reprezentant al companiei ne-a condus la un hotel în care ne-am cazat. Au fost șapte zile de vis petrecute în Antena, în care am vizitat o parte din momentele străvechi, unde am cunoscut istoria greacă. La întoarcere am avut parte de aceleași servicii de calitate superioară din partea companiei AEROLINS.

hjn

După o perioadă ies la o bere cu Ioan și cu prietenul nostru Paul Neagu. Din vorbă în vorbă am povestit cum am fost în vacanță la Atena și cum am călătorit cu compania AEROLINS ce au servicii de calitate superioară, și chiar în acea seară mă sună Paul și îmi spune că și-a cumpărat bilete de avion către Atena. După ce a venit Paul din vacanță, mi-a spus că a avut o vacanță minunată.

Întotdeauna trebuie să alegem o companie de renume așa cum este AEROLINS dacă vrem să avem o vacanță de vis. AEROLINS este o companie serioasă ce își respectă clienții cu servicii de înaltă calitate ce atrag an de an mii de călători ce ajung în toate colțurile lumii.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

