AM ILUMINAT ORAȘUL

Având o firmă ce se ocupă cu iluminatul stradal, sunt mereu în căutare de produse de calitate la prețuri reduse, pentru că primarii cu care fac contract îmi cer produse cât mai ieftine. Căutând în marile lanțuri de magazine n-am găsit nici o ofertă care să-mi placă. Într-o seară intrând pe internet am găsit că este cel mai ieftin este să folosești proiectoare cu led și cercetând mai bine am văzut avantajele acestora, că au o lumină puternică cu un consum redus de energie electrică. Discutând cu primarul cu care urma să închei contractul, i-am spus ce am găsit și el a fost de acord să achiziționăm proiectoare cu led. Venind la birou, am intrat pe site și am comandat trei sute de proiectoare pe care le-am primit în câteva zile. După ce le-am montat, noaptea orașul arăta superb, încât toți se minunau de aceste lumini.

proiector-led-cob-8w-alb-cald-1-600x600

La o întâlnire națională a firmelor de iluminat public, toți patronii spuneau că li se cer corpuri de iluminat cu consum redus ce nu se prea găsesc, atunci i-am contrazis pe cei prezenți povestindu-le despre proiectoarele de la MAGICLED și aceștia au intrat pe site consultând oferta.

Acum când fiecare dorește să facă economie de bani, proiectoarele economice de la MAGICEED sunt bune de achiziționat.

Într-o zi mă sună cel mai bun prieten din copilărie ce stă la casă și mă roagă să-i recomand niște corpuri de iluminat economice, atunci i-am recomandat proiectoarele economice de la MAGICLED și m-am oferit să le cumpăr și să le montez eu. După ce le-am montat, curtea prietenului arăta superb noaptea, încât toți vecinii m-au angajat să le pun proiectoare.

Văzând la prietenul meu cât sunt de eficiente proiectoarele am hotărât să pun și la părinții mei proiectoarele cu led și după le-am povestit despre proiectoarele cu led, au acceptat să le montez. În prima seară când am aprins proiectoarele curtea părintească arăta superb, încât m-au îmbrățișat și mi-au mulțumit pentru lumini.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

