AM TRADUS ACTE

După ce am terminat liceul, am studiat ofertele universităților din țară, dar n-am găsit ceva pe placul meu. Atunci mi-am îndreptat atenția către universitățile din vestul bătrânului continent și am găsit în Marea Britanie o universitate pe placul meu. Toate bune și frumoase până am ajuns să traduc actele în limba engleză treabă ce mi-a dat mari bătăi de cap. Într-o seară intrând pe internet, firma de traduceri ACADEMIA DE TRADUCERI ce fac traduceri în toate limbile pământului. După ce am studiat oferta i-am contactat ca să le trimit actele pentru tradus pe care le-am primit înapoi în cel mai scurt timp traduse, legalizate și cu apostilă așa cum am cerut.

În perioada când eram în căutarea universității din străinătate mi-am făcut mulți prieteni online ce aveau același obiectiv ca și mine, dar care s-au lovit de problema traduceri actelor și după ce am tradus la ACADEMIA DE TRADUCERI le-am povestit la fiecare despre această firmă ce lucrează cu profesioniști în domeniu. După ce și-au rezolvat treaba toți prieteni mi-au mulțumit fiind încântați de serviciile acestei firmei.

Într-o seară (pe când eram încă în țară) mă sună un vecin de pe scară, dar plecat la muncă în Germania și mă roagă dacă pot să-l ajut pentru că i-a ieșit actele de rezidență și n-ar mai veni în țară, pentru că are servici foarte bun și ar pierde câteva mii de euro cu rezolvarea actelor. Atunci m-am oferit bucuros fiindcă acum cunosc unde trebuie să traduc actele şi anume la ACADEMIA DE TRADUCERI unde am tradus împuternicirea şi actele din limba germană în limba română, iar după ce le-am făcut le-am tradus şi legalizat în limba germană.

Din aceste colaborări avute cu ACADEMIA DE TRADUCERI, mi-am dat seama că este o firmă de traduceri de renume ce oferă servici de calitate în acest domeniu.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

